Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Olisi tuollainen ace hankinnassa ensi kevääksi.
Vm.2000, aj. 30- 40 tkm.
Missä hinnoissa pyörä kulkee yksityiseltä ostettaessa?
Onko pyörässä jotain osteaessa huomioon otettavaa?
Oon aika märkäkorva vielä näissä asioissa...eli harrastajan lausuntoja otetaan vastaan.
Mulla on juurikin tuollainen 24tkm ajettu. Moitteettomasti on toiminut, eikä nyt oikein mitään pahaa sanottavaa ole. Paukkua on riittävästi, ja on ihan kohtuullinen kyytiläisenkin kanssa. Nettimotosta varmaan pääset parhaiten hinnasta selvyyteen.
takaiskari niissä menee löysäksi, vaimennus katoo. EXUPpi voi jumiintua ja tehot sen myötä kateissa. eipä muuta. öljyä vie moni, mutta se on ominaisuus, eikä vika
Täältä löytyy kans saman moinen hiukan päälle 60tkm ajettu ei mitään suurempaa moittimista pyörästä toki vasta tän kesän ajanut, mutta itse ainakin tykännyt ja kyytiläinenkin!! Ja hinnatkin tuntuu nousevan talvea kohti tai sit oon saanu halvalla...