• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ystävänpäivän pk-baarikeikka la 14.2.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iitu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, tulossa ollaan.
062802jumpie_prv.gif

Samperi kun olisin aijemmin huomannut tän topicin. Nyt on niin kauhee rapula ettei pysty
cool.gif

Savion Wanha Weijari  
smile_org.gif
Halpaa ainakin, ja lähellä (riippuu tietty mistä vinkkeistä katsoo
tounge.gif
) muusta ei sitten ole takeita.
Nokitetaan.. Crazy Kaiffari, Hyrylä... on se vaan hieno, kuin olohuone  
smile_org.gif

Jos tälle linjalle lähetään ni sit ois myös toi Villapakka tossa melkein naapurissa (ja lähempänä paljolti monta huonohkoa paaria)
033102beer_1_prv.gif

e. ja KatjaN, tuu vaan mukaan.. ei se Helsinki niii kaukana oo  
tounge.gif
Asut siis aika lähellä meikäläistä
smile_org.gif

..Pikkasen liian aikasin tuo 20:00.. 22:00 ehkä laahustan keskustaan... Kenties....
...Jos eräs vaaleaverikkö liittyy seuraani..
inlove.gif

50/50 viettääkö himassa tohvelit jalassa tylsää iltaa vai lähtteäkkö Isolle Kirkolle??? Mie pohdin vielä.

Jos tääkin tipityy-nuhanen eksyis paikalle käväsee
wink.gif
siis kympin aikoihin tosin vasta kans....

Niin tuo yks
inlove.gif
kentieskin....eksyy laahustaen paikalle...

nukahdin 19.49 maissa. oli niin rankka päivä koira- ja hevos- ja punttiurheiluineen aamusta 05.00 alkaen, mutta nyt onkin taas ärsyttävänreipas olo ja suht tervettä lihaskipua jossain. voi elämänpersiö.

Oikein hauskaa oli myös mulla, kiitos seurasta joka oli yli odotusten paljon suurempi kuin luulin. Kiitos myös Iitu ja Taika jotka kyseisen tapahtuman järjesti. Mulla olis puhelimessa 1 kuva mutta kun joku pirulainen on puhunu mun puhelimen akun tyhjäks.

Mukavaa oli ja lippu liehui korkealla  
biggrin.gif
Paikanpäällä askarreltiin oikein hieno lipputankokin, lieneekö kenelläkään kuvaa...

Kiitokset kaikille hauskasta illasta  
062802jumpie_prv.gif

Kiitokset mukavasta seurasta. Oli kiva nähdä.
062802jumpie_prv.gif

Viimeistään Posarissa sitten seuraavan kerran.

Back