• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yoshimura Saksasta?

Onkohan Saksassa Yoshimuran kokoputkistot halvempia kuin Suomessa? Ja mistä niitä kannattaisi kysyä? Munchenin seutu erityisesti kiinnostaisi.

www.moto-star.de

Vähän sekavat sivut, mutta tuolta tilasin itse Scorpion putket Yammuun. Yoshimurasta en löytänyt kyseisiltä sivuilta hintatietoa, joten joutunet laittamaan meiliä asiasta heille. Kannattaa ainakin kysäistä.

www.oitracon.fi hoiti ainakin itelle ton sharkin ainakin todella hyvin...
quote: Jos mielessäsi on jokin muu merkki niin sitäkin kannattaa kysyä, sillä useat kontaktit ympäri maailmaa mahdollistavat

myös eksoottisten merkkien hankinnan.

Soita suoraan duellille jos japanin röörejä haluat. Mä sain mun oman täystitaanisen kokorännin öh....polkuhintaa.

Tilaa jostain jenkeistä suoraan.
Tulli muistaakseni oli 4,5% (joku vahvistakoon).
Eli hinta muodustuu muistaakseni seuraavista: (putki+rahti)*4,5%(tulli)*22%(alv)+joku pieni tullauspalvelumaksu.

Tulee halvemmaksi.  
baaa.gif

Se tulli on 3,7%. Itse tilasin Ebaystä Akran kokoputkiston, joka tuli n.500eskoa halvemmaksi kaikkine kuluineen (hinta+rahti+tulli+alv), kuin Suomessa. Näytti vielä Yoshin putket olevan huokeampia mitä Akrat. Suosittelen kyllä Jenkeistä tilaamista näillä kursseilla! Eikä voi kyllä kuin kehua kuinka helppoa ja nopeaa on tuolla Ebayssä ostella. N. 10 pakettia parin kk aikana tilaillut ja kaikki tullut 1-3vk.
talktohand.gif

Se tulli on 3,7%. Itse tilasin Ebaystä Akran kokoputkiston, joka tuli n.500eskoa halvemmaksi kaikkine kuluineen (hinta+rahti+tulli+alv), kuin Suomessa. Näytti vielä Yoshin putket olevan huokeampia mitä Akrat. Suosittelen kyllä Jenkeistä tilaamista näillä kursseilla! Eikä voi kyllä kuin kehua kuinka helppoa ja nopeaa on tuolla Ebayssä ostella. N. 10 pakettia parin kk aikana tilaillut ja kaikki tullut 1-3vk.
talktohand.gif
No niinpäs olikin.
Autoon tais olla 4,5%.
Näillä kursseilla säästää kuitenkin mukavasti.  
thumbs-up.gif

Tuli muuten itekkin tuo jenkkitilaus sillon mieleen kun omaa putkea hommailin. Ois usan R55 yoshi täystitaanisena ollu 1200€ nykykurssilla! 500€ vähemmän ku suomessa rosterinen japanin malli ilman "alennuksia"
wink.gif

Back