• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yoko motodor/mp-asu sportech

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukekkone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkohan kellään kokemusta Yokon Motodor -takista tai MP-asun Sportech takista tai street housuista?? Yokon motodoria saisi nyt -40% eli 215€ ja vastaavasti MP-asun takki/housut settiä 299€. Kumpikaan ei ole aitoa goretexiä vaan jotain kopiota. Olisi nyt valinta edessä luultavasti näiden kahden välillä ja tietysti motodor tarvitsee vielä housut seurakseen. Onko yoko niin paljon parempi että pieni panostus kannattaa?? Niin ja tuossa street housussa on vielä semmonen ongelma että polvisuojia pitäisi nostaa hieman. Onkohan viisasta??  
confused_orig.gif

Street-housuista ei saa vuorta irti... kertovat viisaat että on kesällä kuumat ku sauna juhannuksena... Harkitsin itse samaa pakettia... en ostanut! Ostin Yokot. Kuivakäytössä kotosalla suojat ainakin istuu kohdalleen.

Joo no ite ostin kanssa sit sen yokon takin ja shoein mattamustan raid II:n. Housut jäi vielä uupumaan mutta aikaa on. Molemmat tosiaan istuivat hyvin mutta ajattelin että yoko voisi ehkä sittenkin olla laadukkaampi ja tosiaan noista housuista ei saa vuorta irti. Takki vaikutti kuitenkin melko asialliselta ja housutkin muuten mutta ainakin minulla polvisuoja jäi liian alas. Joko olen kummasta muotista valettu tai sitten housujen suunnittelu on huonoa. No nyt sitten vain ajokelejä odottelemaan
sport05.gif

...housutkin muuten mutta ainakin minulla polvisuoja jäi liian alas. Joko olen kummasta muotista valettu tai sitten housujen suunnittelu on huonoa.
Ööh, ihan vain tarkistan asiaa...polvisuojilla on taipumusta olla melko alhaalla kun seisot, ajoasennon ottaessasi jalat (yleensä) menee koukkuun ja suojat nousee paremmin paikoilleen...

Ööh, ihan vain tarkistan asiaa...polvisuojilla on taipumusta olla melko alhaalla kun seisot, ajoasennon ottaessasi jalat (yleensä) menee koukkuun ja suojat nousee paremmin paikoilleen...
Joo kokeilin myös istualtaan mutta olivat silti liian alhaalla. Myyjä oli samaa mieltä. Housuissa on kaksi eri korkeutta polven suojukselle ja suoja oli myyjän mukaan kuitenkin vielä ylemmässä. Itse en sitä enää tarkistanut.

Itsellä ollut tuo Yokon Motodor-takki pari kautta käytössä ja ihan tyytyväinen olen ollut. Takkihan ei ole mikään aito Gore vaan hiporex-kalvolla varustettu jäljitelmä. Vedenpitävyyteen ja hengittävyyteen olen silti ollut tyytyväinen.

Ainoana miinuksena pitäisin oikeastaan suojien muotoilua -tai niiden muotoilumattomuutta. Esim. kyynärsuoja on ihan levyn muotoinen, ei mitenkään kuppimainen. Levy ei hirveästi pyöristy edes ajanmittaan.

-40% alennuksella ostaisin ilman muuta.

Mulla on toi mp-asun sportech takkija street housut eikä oo kyl mitään valittamista. Pitää vettä todella kovassa kaatosateessa js hengittää ihan hyvin. Eli mä en ainakaan viitsi maksaa pelkästä goretex merkistä enempää ku noillakin pärjää. Ei ne polvisuojatkaan ajossa ainakaan mua oo hirveemmin haitannu vaikka ei ne kyllä ihan kohdallakaan ole.

Yokon motodor housuista päästää vettä läpi kun tarpeeks sataa..no, hetken näytti farkut housuihinkussuilta mutta kai se lisäs katu-uskottavuutta. Motodorin housuista ei irtoo vuori, takki on jees..paitsi että röökit kastuu rintataskussa.

farkut kusessa ja röökit märkinä, ei se reissu niin hyvin mennytkään.

Ainakin kuivalla kelillä hyvä ja lämmin ollut Mp-asun Sportech puku. Tuuli pysyy ulkona. Ei lepata kotimaisissa nopeuksissa ja istuu kivasti. Sateessa ei ole päässyt testaamaan vielä.
smile_org.gif

Back