• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yliystävällinen Hondamiäs B-)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Sijainti
Yliperän alla
Jovvain...
sport05.gif

Ylehensä se kun on nykyänsä niin, jotta jos ei saa turpiinsa tuntemattomalta niin hyvin menee, tai hyvin menee silloinkin jos meinaa saaha ja pääsee karkuhun eli kun jää saamatta......
eek.gif

Mutta tässä onkin toisenlainen tapaus jota en malta olla täällä kertomatta:

Tapahtumapaikka: Laukaan kylä (keskusta) (K-marketin piha)
Tapahtuma-aika: 24.04.2009 klo 15:50
Sää: Aurinkoinen
Lämpötila: +16.6 ´C
Tuuli: NWW, 7 ms / sek (puuskissa 9.2 ms / sek)

...siis ajelin eilenä tuolla "kuntopyörällä" (Transalp) pitkin Laukaan kirkonkylää ja kas kummaa, huomasin tutun pärrän marketin parkkipaikalla. No kun miulla ei yleensä ole kiirusta, eikä ollut nytkään, niin aattelin jotta koukkaanpa tuon kaverin bemun viereen parkkiin ja oottelen ku hää tulee marketista. No siihen sitten viereen vaan ootteleen ja kun olin siinä ootellut about 4.2 min niin tulee siihen mies pienen poikansa kanssa tyyliin: "kato isi moottolipyölä-/toimiiko millä? -/minkä melkkine? -/ jne"...no tottakai tuommonen poikaa kiinnostaa....No sitten isä pääsee vauhtiin - "kun mullakin oli tuommonen mut 400cm:n Transu jne..." justiinsa ku mulle meinasi tulla taas semmonen "hoh-hoijjaa-just joo" -fiilinkii päälle niin tämä Isä sitten sano jotta" mullois ihan uuvet ja käyttämättömät jarrupalat sulle, ootko tässä jos mää tuun ja haen net sulle"? - No en siinä kerennyt kun jotain äimänä sanomaan että "jos ne kerta haittana on niin"..... ja samala se meni - tuli about 8.2 min päästä - ja löi kouraan sintratut Nissinin Transalp 400/600:seen tarkoitetut orginaalit jarrupalat että sillei !

Muilla vastaavia "poikkeavia" ystävällisiä motoristikohtaamisia ?

sport05.gif

Just joo,se on taas näitä asiantuntijoita.Vai,että 400cc transu.No hyvä kun maltoit,nimittäin Honda,varsinkin suurimpana taitaa valmistaa 50cc välein moottoreita riippuen markkinoista.Itse en malliin ole törmännyt.

Sillo ku olin ostanu tän nykysen CB:n, tuli töissä asiakkaaksi puolituttu mies joka oli kuullut työkaveriltaan mun uudesta pyörästä ja toi sitten "tuliaisena" mulle uuden ilmanputsarin. Hänellä oli kans ollut jossakin vaiheessa samanlainen mopo ja oli jäänyt yli kun möi pyöränsä pois. Tokihan minä tarjouduin hälle tuosta putsarista maksamaan, mutta hälle ei raha kelvannut, oli vain tyytyväinen kun löysi jonkun jolla olisi sille kenties joskus käyttöä  
biggrin.gif

Tokion reissulla 2005 tuli ihmeteltyä ZZR 250cc Kawaa. 4 mukia ja rpm't jonnekkin 16000 asti. nopeusmittarissa varoja vain 160 km/h tms..

Määkin oon nykyään melkein Hondakuski ja kai ihan kiva. Tosin mulla on Sussukka ja Bemari kiinnostaa jo ihan liikaa. Yhellä mun kaverilla on Yamaha, yhellä HD ja yhellä MV. Mopoilu on kivaa, merkistä riippumatta. Jopa Harrikamiehet morjestaa
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Hondamiehet taitaa sittenkin olla jotenkin erillaisia.  
biggrin.gif
ku ei myytyä saa ni pakko lahjoittaa osina
smile_org.gif

ei mitään..kyllähän noita on alan harrastajia.

tarinan opetus..koskaan ei pidä suhtautua kehenkään nokanvartta tuijotellen..kuunnella mitä asiaa ja lopputulos saattaa yllättää.

lukemattomia mielenkiintoisia tarinoita kuullut ympäri suomea. eräs parhaimpia joku vuosi sitten kouvolan prisman pihalla reilu 70 kymppinen ex taxari tuli jutteleen ja siinä menikin parituntia lorsatessa. oli kaverilla ollut mielenkiintoinen elämä
bowdown.gif

Back