• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ylivieska-Kalajoki seutu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuuliz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
miksei sitä muuten ois ajellu,mutta ku pyörä on kärkkäisellä
jaa olet ostamassa pyörää kärkkäiseltä mutta et ole vielä saanut haettua
tounge.gif

vai jätitkö samalla oston yhteydessä sen sinne talvi säilöön
thumbs-up.gif

smile_org.gif
taita olla huollossa
smile_org.gif
<-- unohda!

huomasin sinun ala tekstissä että *busa tilauksessa*
062802jumpie_prv.gif

Moro pitkästä aikaa. ajattelin ilmoittaa että olen hengissä vaik ei oo mitään kuulunut
smile_org.gif
Pyörän vein Möhön talliin suojaan talveksi ja ny pitää odotella uusia ajokelejä, pitää varmaan nyt talven aikana etsiä se hyvä avokypärä (sellainen joka ei näytä ufosieneltä mun päässä, kun on nii pieni pää, perkeles) mutta katellaan...

Olipa mukava löytö, Ylivieska-Kalajoki seutu keskustelu. Hankin eka pyörän viime kesänä ja liityin org.laisiin vasta syksyllä. Mutta enskesänä palataan tien päälle ja toivottavasti porukat kokoontuu jälleen.
smile_org.gif

Tämä lienee oikea ketju kysellä että löytyskö täältä porukkaa joka ois lähössä messuille sitten kun ne koittaa? Ja sikälimikäli ei niin saataskohan semmoinen kasaaan?

No todennäköisesti minä ainakin oon menossa messuille, tosin meen samalla käymään kavereilla siellä päin joten eri kyydillä oon menossa.

Ylivieskan moottorikerhon jäsenkirjeessä mainitaan seuraavasti:
Vappuajelu Kalajoelle 1.5. Kokoontuminen Ylivieskan matkahuollon pihaan klo 12.00. Lähtö klo 13.00.

Olipa siellä muutama mopo paikalla...liekkö kellään tietoa kuinka monta?

Jokos ne pyörät on kaivettu sieltä pimeästä kolosta ajoon? Voisi joku päivä tässä käydä päiväkahvilla jos porukalla on innostusta? Paikkana vaikka viime kesän perinteiden mukaan Mix'd cafe ylivieskassa tai mahdollisesti jos alkaa ahdistaan niin ajellaan vaikka jonnekkin muualle?

Jokos ne pyörät on kaivettu sieltä pimeästä kolosta ajoon? Voisi joku päivä tässä käydä päiväkahvilla jos porukalla on innostusta? Paikkana vaikka viime kesän perinteiden mukaan Mix'd cafe ylivieskassa tai mahdollisesti jos alkaa ahdistaan niin ajellaan vaikka jonnekkin muualle?
pyörää etsiessä
cool.gif
eiköhän sitä sit enskuussa viimestään jo huudella kahviajelulle
062802moto_prv.gif

mitenois? käviskö porukalle Ens keskiviikko mixedin edessä ylivieska miitti? (02.07) Keskiviikkona Klo 18; Ainaki itte menos ja Kumikameli on tulos meiltäpäin.

Back