• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ylivieska-Kalajoki seutu...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuuliz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Perkuta ku tuo keskiviiko ei passaa meikälle enää millään, ku tuli alotettua taas nuo salihommat. ja just vielä klo 18.

Jos joskus ajeletta tiistaina tai torstaina niin mukaan tullaan ehottomasti.

Ma,ke,pe ei käy.
morot!!
tounge.gif

en sitten itekkään päässyt ylivieskaan kun joku etelän hetelmä työnsi minulle riittävän ison nipun rahaa kouraan filarista niin jouduin jalkamieheksi
biggrin.gif
withstupid.gif

saanko tulla ens keskiviikkona bemarilla
confused_orig.gif
crazy.gif

hei! kuka ottaa mut abc:ltä tarakalle
tounge.gif
kaboom.gif

hmm.. olis mulla tuo samurain crossi mopo 50cc mutta se ei ole katurekisterissä mutta eihän letkassa ketään pysäytellä
buttrock.gif

otetaan sille
033102beer_1_prv.gif

Perkuta ku tuo keskiviiko ei passaa meikälle enää millään, ku tuli alotettua taas nuo salihommat. ja just vielä klo 18.

Jos joskus ajeletta tiistaina tai torstaina niin mukaan tullaan ehottomasti.

Ma,ke,pe ei käy.
morot!!
tounge.gif

en sitten itekkään päässyt ylivieskaan kun joku etelän hetelmä työnsi minulle riittävän ison nipun rahaa kouraan filarista niin jouduin jalkamieheksi
biggrin.gif
withstupid.gif

saanko tulla ens keskiviikkona bemarilla
confused_orig.gif
crazy.gif

hei! kuka ottaa mut abc:ltä tarakalle
tounge.gif
kaboom.gif

hmm.. olis mulla tuo samurain crossi mopo 50cc mutta se ei ole katurekisterissä mutta eihän letkassa ketään pysäytellä
buttrock.gif

otetaan sille
033102beer_1_prv.gif
Mitä helevettiä
eek.gif

Menit myymään hienon pyörän pois?

Vai onko sulla joku toinen kiikarissa
tounge.gif

Eihän sitä voi ilman pyörää olla
buttrock.gif

Osta Ollilta se musta 900rr, tästä kylältä.

otetaan sille  
033102beer_1_prv.gif
Mitä helevettiä
eek.gif

Menit myymään hienon pyörän pois?

Vai onko sulla joku toinen kiikarissa
tounge.gif

Eihän sitä voi ilman pyörää olla
buttrock.gif

Osta Ollilta se musta 900rr, tästä kylältä.[/QUOTE]
itse asiassa ajattelin että en ottais talliin pyörää seisomaan talveksi mutta jos alkais rakentamaan taas jonkun komistuksen ensi kesän rientoihin
confused_orig.gif

kävin koeajamassa 1100 gsxr turboa 220hv
tounge.gif

kävi niin huonosti tyhjäkäynnillä ja muutenkin oli niin aikapommin näköinen että jäi ostamatta!
062802moto_prv.gif

joku kumminkin pitää laittaa!
ja hinnat tippuu vielä kuukauden päästä niin saa edullisesti
062802jumpie_prv.gif

No pidetään se perinteinen että kello 18.00 olisi ihmiset paikalla
smile_org.gif
Mites on käydäänkö ajamassa jossain jos keli sallii? nyt ainakin on erittäin nätti keli. Ketkä muuten on tulossa paikalle?

Meinaakos tänään ketään tulla? saa nähdä jos sataa niin taidan jättää ihan terveydellisistä syistä väliin kun pukkasi kivan syysnuhan tälle viikolle
sad_orig.gif

No ei sitten näköjään ketään muuta tullut :/ no sainpahan kahvin juotua ja tupakin polteltua mutta ei se niin mukavaa yksin ole.

Eipä ole tullut ajeltua, pitäisi ruveta pyörää laittaan jo ens ajokautta varten iskuun
smile_org.gif
venttiilien säätöä, uusien kumien ja jarrupalojen hankintaa ja muuta pientä olisi tulossa.

Eipä ole tullut ajeltua, pitäisi ruveta pyörää laittaan jo ens ajokautta varten iskuun
smile_org.gif
venttiilien säätöä, uusien kumien ja jarrupalojen hankintaa ja muuta pientä olisi tulossa.
mulla meni bemarista keinuvivut poikki ja oon niiten kanssa joutunu kikkaileen
mad.gif

no ruottista löyty 2 kenuvipu tankoa onneks kun entiset ei irronnu suosiolla niin piti rälläkkää käyttää
tounge.gif

Morot. Mennyt viimeiset puoltoistakuukautta tehokkaasti työn ja muksujen kanssa ettei ole edes kunnolla täällä netissä käydä! Nyt täytynee kyttäillä taas sopivia hetkiä että pääsisi tien päälle ennen kuin lumet tuloo... Joko muut on pyöriä laittanu talvinaftaliiniin?

Morot. Mennyt viimeiset puoltoistakuukautta tehokkaasti työn ja muksujen kanssa ettei ole edes kunnolla täällä netissä käydä! Nyt täytynee kyttäillä taas sopivia hetkiä että pääsisi tien päälle ennen kuin lumet tuloo... Joko muut on pyöriä laittanu talvinaftaliiniin?
mulla ei ole vielä fillaria mitä laittaa naftaleihin
biggrin.gif

oli tuossa yks hieno honda shadow 500 köröttely jopo
062802moto_prv.gif

halpa mutta ei vissiin saa kilpiin kun ollut pienessä kolarissa
mutta siitä sais tekniikan puoli ilmaseksi kun löytäis jostain rungon niin sais taas pakkaset askarrella tallissa
lookaround_orig.gif

oli muuten vähän mönkiää yhdellä mp-kerhon entisellä tallilla!
joku vanhahko hondan 150cc nelirattainen mönkkäri ja tein iitsestäni tyhmän kun menin kyselemään että miks tässä on kauhee häähdytin etu puskurissa kiinni? sit huomasin että putkiakin tuli 4 kpl koneesta
tounge.gif

oli pojat askarrellu gsx750r koneen sinne paikalleen
buttrock.gif

taka hammasrataski oli jotain 15* ja muuta pikku julmaa rakenneltu mönkijään!

ei kuulemma nokka pysy millään vaihteella maassa
crazy.gif

Morjensta vaan.
Mopotti on laitettu talvi unille. Vaikka ei se kerkiä nukkuun koska aloitin hirveen urakan sen suhteen.
Runko pitää saada "puhtaaksi", siis motti,katteet,renkaat+ylipäätään kaikki mitä rungossa on kiinni, niin pois.
Meinaan pitää ottaa ja maalata/maalauttaa runko mattamustaksi.
Sitte pitää säätää venat täsä talven aikana.
Eli onhan tuota projektia talvi-iltoihin.

Noh, eihän ny vielä talviteloille...kemoralle vaikka vielä kattoon nyt 6-7...la-su asfaltti jokkista(autokisa)..
Onhan luvannut sievää,,,mopolla paikalle kaikki jotka joutaa...jos ehdin niin sinne kepitetään...

miten on! haluaako kalajokilaakson porukka miittailla kahvin merkeissä joskus vaikka perinteisessä mix`s kaffilassa vaikka fillarit onki jo teloilla?

smile_org.gif
Ne mittää teloilla ole, kävin aamukahveella Kalajoen shellillä.
-2 astetta näyttää olevan paikallinen lämpö. Ei ollu muita kajahtaneita liikkeellä.
biggrin.gif

Back