• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ylinopeusvakuutus Suomeen!

ylinopeusvakuutus suomeen! -

• ylinopeusvakuutus suomeen

Ääniä: 0 0,0%
  • ei ylinopeusvakuutusta

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Niin no, jos laki sallii tuollaisen pölhön vakuutuksen,
niin ihan sama, tulkoon vaan. Itse en tarvitse.

Veikkaan, että tuollaisen "vakuutuksen" ottavat vain tosi tarvitsijat,
joten loppupeleissä lienee ihan sama "rahastoida" itse koko ajan
hieman pätäkkää sivuun sakkoja varten.

Niin no, jos laki sallii tuollaisen pölhön vakuutuksen,
niin ihan sama, tulkoon vaan. Itse en tarvitse.

Veikkaan, että tuollaisen "vakuutuksen" ottavat vain tosi tarvitsijat,
joten loppupeleissä lienee ihan sama "rahastoida" itse koko ajan
hieman pätäkkää sivuun sakkoja varten.
Jep. Ei tollanen vakuutus kannata muille kuin pahimmalle riskiryhmälle (=isotuloisille reikä päässä ajajille). Ja jotta pysyy taseet kunnossa, niin silloin maksujen pitää olla kovat. Mitäs kun joku Rytsölä ottaa tuon vakuutuksen ja saakin sadan tonnin rapsut? Ja jos vakuutus on, niin silloin pitää kans ajaa sitä rataa että ei maksa turhaan. Mikä taas nostaa vakuutusmaksuja.

Itsekin ajan ihan säännöllisesti lieviä ylinopeuksia ja silti en oo sakkoja saanut 15 vuoteen. Prätkällä en ikinä. Täytyy siis olla todella aktiivinen kaahari nykyään, jotta tuo kannattaa.

No ehdottomasti kyllä! Juoksisin (tai siis ajaisin... ylinopeudella) välittömästi hakemaan moisen vakuutuksen jos sellasia jostain sais!!

Vähän mahtais koukkuja vituttaa kun tuumais vaan pandan takaloosterissa lappua odotellessa että "älä suotta pihtaa sen sakon loppusumman kans, mulla on ylinopeusvakuutus..."
033102ass_1_prv.gif

Ja tuloja tarkistaessaanhan (niin eihän me toki rikesakkoihin tyydytä? Päiväsakoille se mennä pitää!!) ne skoudet saa tietoonsa edellisen valmistuneen verotuksen tulot, ja kysyyvät luonnollisesti onko tulot vielä samat, niin valehtelisin kylmästi että "on tullu tänä vuonna vähän päivitystä palkkaan, että kyllä ne tulot on nykyään sellaset 6000e/kk. Siis puhtaana." Saatana niitä söis varmaan pikkasen, kun heillä itellään taitaa peruskk-palkka olla jotain puolentoista-kahden tontun huitteilla...
biggrin.gif
Siitä tietty vielä verot pois...
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja tuloja tarkistaessaanhan (niin eihän me toki rikesakkoihin tyydytä? Päiväsakoille se mennä pitää!!) ne skoudet saa tietoonsa edellisen valmistuneen verotuksen tulot, ja kysyyvät luonnollisesti onko tulot vielä samat, niin valehtelisin kylmästi että "on tullu tänä vuonna vähän päivitystä palkkaan, että kyllä ne tulot on nykyään sellaset 6000e/kk. Siis puhtaana."
Ei kai sitä alakanttiin viitsisi valehdella.

Saiskohan myös veromätkyjä varten vakuutuksen? Tai tulevia ruokkomaksuja varten? Tai sit vakuutuksen, jolla joku muu menisi sijaiskärsijäksi lusimaan jos narahtaa jostain pikkukivasta.

Eipä taida noitakaan tulla tarjolle pikkurahalla. Paskan marjat, täytyy vissiin yhä edelleen vastata omista tekemisistään
cool.gif
On se hirveetä...

Back