• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ylinopeusvakuutus Suomeen!

ylinopeusvakuutus suomeen! -

• ylinopeusvakuutus suomeen

Ääniä: 0 0,0%
  • ei ylinopeusvakuutusta

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
joku vois lähettää tän äänestyksen tulokset aikanaan jollekkin päättäjälle niin vois tulla jotain keskustelua eduskuntaan

Ehdottomasti... mulla tässä jo toiminimi hakemus vireillä T:mi Kaaharit kuriin vakuuttamo ....
062802jumpie_prv.gif

15 vuotta mopoilua saamatta ainuttakaan sakkoa...tänne vaan...
toki siinä vaiheessa niitä lappuja alkas tuleen aika usein..

Eipä tuosta vakuutuksesta paljoa apua olisi kun kortti menisi joka tapauksessa.

Ja voisihan siinä niinkin käydä, että olisi pakko hankkia kunnon päiväsakot itselleen vuosittain jos siitä ilosta on kerran 90 € maksanut.

Sepä huono siinä onkin, kun kyseinen vakuutus ei korvaa yli 30 km/h ylinopeutta eikä tietenkään tuo menetettyä korttia takaisin....
033102ass_1_prv.gif

Ymmärrän melkein kaikki muut vakuutukset, mutta tämä menee kyllä yli kaiken järjen. Kyllä kai sitä voi edes tässä asiassa ottaa itse koko vastuun, kun oma vika se sakkojen saaminen kuitenkin on, toisin kuin vesivahinko kotona tms ennalta arvaamaton.

Suomen valvonnan huomioiden, ihan älytön vakuutus. Itse ajan lähes aina 10-30 km ylinopeutta mopolla tai autolla ja sakkoja on tullut kerran kolmeen vuoteen. Kilsoja sentään yli 30 000/vuosi.

Sitten kun saa ajaa miten paljon vaan ylinopeutta ja vakuutus maksaa, eikä mene kortti, sitten ostan.

Ja jos ei ole koko vuonna tullt sakonsakkoa,niin Joulukuun lopulla on pakko vetää kolme sakkoa putkeen jottei mene rahat hukkaan? Vai onko tuossakin bonusjärjestelmä.eli jos ei kahteen vuoteen ota sakkoja niin maksut putoo?
033102beer_1_prv.gif

Ei mulla tollaselle ole mitään tekoa, mutta olis kiva kun sais turpaanvetovakuutuksen. Semmoisen kun taksi- tai snagarijonossa vetää jotai etuilevaa junttia daijuun, niin vakuutus maksais sakot ja korvaukset.  
kaboom.gif

Ei mulla tollaselle ole mitään tekoa, mutta olis kiva kun sais turpaanvetovakuutuksen. Semmoisen kun taksi- tai snagarijonossa vetää jotai etuilevaa junttia daijuun, niin vakuutus maksais sakot ja korvaukset.  
kaboom.gif
En minäkään tarvii nopeuksia varten vakuutuksia.
Toi turpaanvetovakuutus on muuten hyvä, mutta kun vastaan saapuu toinen samoilla vakuutuksilla.....
Tollasille jotka aina joutuu tappeluun olis lobotomia oikea vakuutusmuoto.
-Sergei-

Back