Olethan trolli, olethan?Jos ei ole salattavaa, niin ei ole myöskään peiteltävää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olethan trolli, olethan?Jos ei ole salattavaa, niin ei ole myöskään peiteltävää?
Eikun olen trulli.Olethan trolli, olethan?Jos ei ole salattavaa, niin ei ole myöskään peiteltävää?
No kyllä se on mulle aivan v...tun hailee jos joku minun dna:n haluaa ottaa. Eihän sillä kukaan tavan tollo mitään tee, eikä edes ymmärrä. En minäkään. Tuskin ketään kiinnosta mitä joku tavallinen matti meikäläis tollukka on päivän puuhastellut ja antaa aihetta sen enempää edes mokomaa tutkia?
Kaikesta mitä teet ja missä kuljet, jää nykyään "jälki" jonnekin internetin syviin syövereihin ja turvakamera tallenteihin, myös tästäkin kirjoituksesta.
Mutta olisihan siitä dna rekisteristä varmasti joissain asioissa ihan hyötyäkin? Muunmuassa lääketieteellisessä tarkoitusperissä.
Eipähän ois linnatkaan täynnä syyttömiä, niinkuin nyt kuulema on? Ja moni pariin kertaan käännytetty turvapaikka shoppailija ja kansainvälisesti vaelteleva taparikollinenkin vähempi meillä elätettävänä?
Totta, mutta tässä tapauksessahan minua ei todeta syyttömäksi, vaan syylliseksi ja rekisterissä ollaan.Hätä ei ole tämän näköinen. Jos sinut todetaan syyttömäksi, poistetaan DNA näytteesi rekisteristä.
Salaliittoteorioiden ikuisena ystävänä olen miettinyt juurikin samaa. Siinähän sitten selittelet ja istut koppihoidossa...Miettikäähän sellaista tilannetta että olette kauniina kesäiltana terassilla ja otatte muutaman oluen ja siinä sivussa palaa pari paperossiakin.No menee pari viikkoa niin poliisit tulee ja pidättää sut vaikka murhasta,kun sinun polttama kessun natsa on löytynyt murhapaikalta.Kun sen jokin on sinne kuljettanut kyseiseltä terassilta.Ok aika Orwellilaiselta kuulostaa,mutta tuskin mahdotonta lähitulevaisuudessa jos sellainen dna rekisteri on olemassa![]()
jos provo alkaa tuntumaan todelliselta voi kysymyksessä olla vainoharhaisuus eli paranoiaPieni provo mutta vaarana on tämäkin.
Siinä sitten väänkäät vastaan mutta syylliseltä vaikutat.
Ja eiköhän melkein kaikkien dna:t ala olla hallussa jos vaan sairaalassa on joskus ollut. En haluaisi näin ajatella mutta mutta...
Labrakäynti flunssasta esim riittää,on nimi ja verinäyte.
Salaliittoteorioiden ikuisena ystävänä olen miettinyt juurikin samaa. Siinähän sitten selittelet ja istut koppihoidossa...![]()
Ei onnistu. Kaikki taparikolliset kayttavat kuulemma hanskoja ajaessaan.Vedät poliisi mopolla pakoon,dna kahvoista myöhemmin ja olet ainut ketä sun prätkällä on ajanut.
Voi voi,käry kävi taas. Sama se kuinka kiistät.
Miettikää näitä kun koomailette![]()
Näitä esimerkkejä riittää. Mutta eihän ne dna:n puolestapuhujia vakuuta.Tähän DNA:han liittyen sen verran. Näytteet otetaan rikospaikalta.
Riittää että olet esim autossa joskus ollut mutta et tiedä mitään että myöhemmin samainen autonomistaja on rikokseen syyllistynyt. Sun näyte on tallessa,tosin vailla nimeä. Alle 5 vuoden ajat ylinopeutta ja tikku suuhun. Samalla saadaan yhteys tähän rikokseen jonka silloinen auton kuljettaja on alle 5 vuoden aikana tehnyt. Et edes muista missä olit ko ajankohtana ollut mutta alahan selittää....
Pieni provo mutta vaarana on tämäkin.
Siinä sitten väänkäät vastaan mutta syylliseltä vaikutat.
Ja eiköhän melkein kaikkien dna:t ala olla hallussa jos vaan sairaalassa on joskus ollut. En haluaisi näin ajatella mutta mutta...
Labrakäynti flunssasta esim riittää,on nimi ja verinäyte.
Ja se paskapuhe että joku poistuisi joskus sieltä rekisteristä on ihan vaan parempi unohtaa...
Ne vanhenee ja ei enää vaikuta raskauttavasti mutta siellä on ja pysyy. Kummasti mullakin löytyi mainetodistukseen 13 vuotta vanha ylinopeus+kortinmenetys. Poistuu viidessä vuodessa,joo joo.![]()
Mun kuvattiin ex auto parkeissa erään huoltsikan kahvion edessä poliisin toimesta.
Kerättiin erikoistunnisteita. Kun asiasta kysyin että mitä kuvailit vastaus oli että julkinen paikka. Eli sama ois ollut jos ilman kilpeä oisin husauttanut jonnekin kameraan,käry ois käynyt. Samaa tehdään prätkille jos vain joku hiemankin poikkeava tunniste löytyy.
Olisikin pitänyt vedota tuohon. Joku ääni käski avaamaan juuri siinä kohdassa...jos provo alkaa tuntumaan todelliselta voi kysymyksessä olla vainoharhaisuus eli paranoia
ajattelutapa jolle on tunnusomaista erheellinen tunne olemisesta toisten henkilöjen pahansuovan toiminnan kohteena.
Paranoia voi sisältää vainokuvitelmia mahdollisesta uhasta tai salaliittoteorioista...
Täytyy muistaa, että pelkkä dna ei riittänyt. Vaan sormenjäljet, käsialanäyte, valokuvat, yms. Koko setti.Eikun olen trulli.
No kyllä se on mulle aivan v...tun hailee jos joku minun dna:n haluaa ottaa. Eihän sillä kukaan tavan tollo mitään tee, eikä edes ymmärrä. En minäkään. Tuskin ketään kiinnosta mitä joku tavallinen matti meikäläis tollukka on päivän puuhastellut ja antaa aihetta sen enempää edes mokomaa tutkia?
Kaikesta mitä teet ja missä kuljet, jää nykyään "jälki" jonnekin internetin syviin syövereihin ja turvakamera tallenteihin, myös tästäkin kirjoituksesta.
Mutta olisihan siitä dna rekisteristä varmasti joissain asioissa ihan hyötyäkin? Muunmuassa lääketieteellisessä tarkoitusperissä.
Eipähän ois linnatkaan täynnä syyttömiä, niinkuin nyt kuulema on? Ja moni pariin kertaan käännytetty turvapaikka shoppailija ja kansainvälisesti vaelteleva taparikollinenkin vähempi meillä elätettävänä?
Mitäs videokuvaus oli se mukana tässä setissä?Täytyy muistaa, että pelkkä dna ei riittänyt. Vaan sormenjäljet, käsialanäyte, valokuvat, yms. Koko setti.![]()
se olikin ainoa joka puuttui... Sormenjäljetkään ei ole ihan nopea ja yksinkertainen operaatio, kuin kuullostaa. Siihen kirjaimellisesti tuhraantui eniten aikaa.Mitäs videokuvaus oli se mukana tässä setissä?Täytyy muistaa, että pelkkä dna ei riittänyt. Vaan sormenjäljet, käsialanäyte, valokuvat, yms. Koko setti.![]()
Eivät siis pidä sinua mahdollisena kauppa/pankkiryöstäjänä/assantörkeänäpahoinpitelijänä eli se siitä gangsterin maineesta...se olikin ainoa joka puuttui...Mitäs videokuvaus oli se mukana tässä setissä?Täytyy muistaa, että pelkkä dna ei riittänyt. Vaan sormenjäljet, käsialanäyte, valokuvat, yms. Koko setti.![]()
Tuotahan kutsutaan palveluksi eli sait samaan rahaan täysihoidon... Ajattele jos parturissa tukanleikkuun lisäksi bonuksena saisi kokovartalohieronnanTäytyy muistaa, että pelkkä dna ei riittänyt. Vaan sormenjäljet, käsialanäyte, valokuvat, yms. Koko setti.![]()
Ei varmasti olisi kovin montaa henkirikosta selvittää yhden tunnin aikana, mutta dna-näytteen tutkiminenkaan ei ole ihan ilmaista puuhaa, tai näin olen ymmärtänyt. Joku asiasta enemmän tietävä korjatkoon. Ja "tyttö" hoiti homman asiallisesti ja sainpahan kerrankin olla naispoliisin "hellässä huomassa" sormienjälkien ottamisen ajan...Tuotahan kutsutaan palveluksi eli sait samaan rahaan täysihoidon... Ajattele jos parturissa tukanleikkuun lisäksi bonuksena saisi kokovartalohieronnan![]()
Ja sitten asiaan. Poliisilla on lain mukaan mahdollisuus rekisteröidä rikoksesta epäilty oli sitten kyseessä niinkin pieni juttu kuin kuseminen Sokoksen kivijalkaan. Vasta siinä vaiheessa alkaisin puhua resurssien tuhlaamisesta kun jokainen kuseksija tai ylinopeudesta laputettu aletaan rekisteröidä vaikkakaan kaikilta ei sitä DNA:ta olekaan lupa kerätä. Niin ja tuskinpa tuo sinut rekisteröinyt konstaapeli olisi sinun rekisteröinnin aikana kovin montaa pimeää henkirikosta tai mitään vähäisempääkään ratkonut. Taisipa tyttö loppuviimein hoitaa juuri sen homman mihin oli palkattukin.
Hoh hoh hoo! Hienosti kiteytetty myös meikäläisen tunnotKoko tämän ja myös eskariliivejä koskevan keskustelun aikana on alkanut ihmetyttää, onko tämän moottoripyora.orgin nykyinen jengi jotain heikkolahjaispäiväkodinvartijainsinöörejä tai muita jotain persevakoja, jotka ensin valitsevat vaarallisen harrastuksen ja sitten vaativat, että se kielletään.