Samat tyypit kai kirjottaa niitä homojuttuja Suoli24 HD-palstalle...Ei voi ymmärtää vahingoniloa asiassa.![]()
Kyllä täytyy olla jotain vikaa, jos tuommoisesta tuulettaa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat tyypit kai kirjottaa niitä homojuttuja Suoli24 HD-palstalle...Ei voi ymmärtää vahingoniloa asiassa.![]()
Kyllä täytyy olla jotain vikaa, jos tuommoisesta tuulettaa.![]()
Menisi. Ja sitten kun olet myynyt sen romun sillä 500:lla, niin seuraavaksi ostaja valittamassa vikoja ja joudut kustantamaan korjaukset varaosavarastosta. Tuo kärjistäen. Kuitenkin myyminen merkitsee myös vastuuta myydystä tuotteesta, myyjän ollessa yritys. Kun bisnes on nyt loppu, niin se on sitten todellakin loppu eikä kannata kerätä enää mitään vastuita tai riskejä lisää.Voisko joku joka ymmärtää selittää mulle, miksi on parempi viedä kaatikselle kun myydä esim $ 500 kappale?? Varmasti menisi kaupaksi.
Ma luulen että nuokin menee purkuun siten että alumiinit ja muut metallit erotellaan ja otetaan romumetalista rahat pois. Toisaalta edelleen kaikki nuo on joko protoja tai muuten ei käyttökelpoisia ja siten joutaakin romutukseen eikä kadulle normaali käyttöön. Jenkeissä nuo liability jutut on hieman isompia kuin Euroopassa ja noista voisi poikia helposti isoja korvaus vaateita...Menisi. Ja sitten kun olet myynyt sen romun sillä 500:lla, niin seuraavaksi ostaja valittamassa vikoja ja joudut kustantamaan korjaukset varaosavarastosta. Tuo kärjistäen. Kuitenkin myyminen merkitsee myös vastuuta myydystä tuotteesta, myyjän ollessa yritys. Kun bisnes on nyt loppu, niin se on sitten todellakin loppu eikä kannata kerätä enää mitään vastuita tai riskejä lisää.Voisko joku joka ymmärtää selittää mulle, miksi on parempi viedä kaatikselle kun myydä esim $ 500 kappale?? Varmasti menisi kaupaksi.
Kukaan ei jää kaipaamaan rotax-böllejäKyllä ne Bulut vielä joskus tuotantoon tulee. Linkin pyörä vaikuttais jo ihan kilpailukykyiseltä kyykkyrintamalla. Tosta koneesta vaan säätäis sellasen nakupyörään sopivamman ja xb12s ulkomuodolla.
buell 1190rr