• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

yli 1000 kuutioiset pyörät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mttm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itellä oli K5 kilogixu. Mulla ei ole antaa kuin positiivistä palautetta. Kyytiläinen valitti polvikulmasta, mutta sen kanssa pystyi kuulemma elämään. Eli kyllä kyytiläinenkin siellä pysyy. Matkustamisesta: Kyllä sillä matka taittuu. Itsellä työmatkan on n.120km joskus enemmän. Pirun tylsää ajaa moottoritietä rajoitusten mukaan kun ei vauhti tunnu juuri miltään. Mutta halutessa näkee pirusti enemmän maisemia samassa ajassa. Jos vain tahtoo. Muotoilu on makuasia mutta mun mielestä todella hyvän näköinen mopo. Ajettavuus on parasta millä olen ikuna ajanut, jarrut on todella hyvät, mutkiin voi mennä kovempaa kuin olisin uskonut. Eli suosittelen todella lämpimästi kilogixua. Matkasporttia en kyllä ottaisi, mutta se riippuu niin paljon kuljettajasta että mistä tykkää. Itse pidin busaa ja 12kwaakkua turhan kankeana. Tyylilleen ne on varmaan ihan hyviä.

No jompikumpi Kawa tietenkin niin ei tarvi parkista lähtiessä kiertää katsomassa rekisterinumerosta mikä on oma pärrä

12R:ssä ainakin on melko varmasti kaikkein suurimmat ylläpitokustannukset. Pyörä on alunperinkin kallis, bensaa menee ajotyylistä riippumatta reippaasti ja vakuutukset on sika kalliita. Lisäksi suurin osa varaosista on tehty titaanista ja loput platinasta. Vielä voi todeta että noista pyöristä parhaiten suojaava kate, vaikka eihän isot miehet mitään katteita kaipaakaan.

Kaiken kaikkiaan erinomainen pyörä, suosittelen!

Jos meinaat kaks päällä niin unoha tonni kyykyt varsinkin 10R on kaks päällä aika tuskaa.. 12R/Busa kumpikin ihan soivia pelejä kaks päällä busa taitaa viedä voiton.

jos hyvää matkapyörää ja kahden ajatte niin ehdottomasti xx honda... mutta jos ei niin kaikki ennen kawaa niillä ei tee mitään... suzuki hyvä mutta honda parempi minun mielipide honda helpoin hävittää tarvittaessa ja varmasti luotettavin...
062802moto_prv.gif

Kun verrattavana on:

Kawasaki zx 10r <=> 12r <=> suzuki gsx-r 1000 k5/k6 <=> hayabusa

Kysymys mikä näistä on paras on tosi helppo. Verrataan nyt ensiksi Kasawika <=> Suzuki ... kukas nyt niillä öklönvihreillä  kierrosvärkeillä vapaaehtoisesti haluasi ajaa kun parempaakin on tarjolla...
Jäljelle jää nykyaikainen kilo gixeri ja viimevuosituhannen legenda (samassa sarjassa SUZUKI GSX 1100 Katanan kanssa)  oleva Hayabusa. Aika ajaa ja mikäli et museota ole perustamassa ainut järkevä valinta on GSX-R 1000  
buttrock.gif

Kun verrattavana on:

Kawasaki zx 10r <=> 12r <=> suzuki gsx-r 1000 k5/k6 <=> hayabusa

Kysymys mikä näistä on paras on tosi helppo. Verrataan nyt ensiksi Kasawika <=> Suzuki ... kukas nyt niillä öklönvihreillä kierrosvärkeillä vapaaehtoisesti haluasi ajaa kun parempaakin on tarjolla...
Jäljelle jää nykyaikainen kilo gixeri ja viimevuosituhannen legenda (samassa sarjassa SUZUKI GSX 1100 Katanan kanssa) oleva Hayabusa. Aika ajaa ja mikäli et museota ole perustamassa ainut järkevä valinta on GSX-R 1000
buttrock.gif
Oikeasti, loistavaa kommentointia!
Öklönvihreä väri? Kierrosvärkeillä? Jessus ole nyt hiljaa jos et pysty parempaan.

Kawalla ja gixerillä ajoasennon ero on korkeudessa ja jalkatappien
paikassa, lähinnä. Gixeri on matalampi ja tapit edempänä, kawa siis
vetää enemmän kyykkyyn ja tykkäsin enemmän kuin gixeristä.

Sanotaanko nyt niin että näissä kaikissa on tarpeeksi tehoa mihin vaan. Valitettavasti sulle ei kukaan voi kertoa mikä sulle sopisi parhaiten, joten mene ja koeaja. Sillä sen tiedät
smile_org.gif

Mulla on mopon valinta onnistunut aina kun olen välttänyt japsit ja ominaisuudet punninnut silmällä ja sydämmellä
biggrin.gif
Nyt tais lähtee osoite salaiseks....

Back