• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ylävartalon suoja

Sijainti
T-saari
Mitä mieltä porukka on kyseisestä "Sweep Body armor" ylävartalon suojapuvusta?

http://www.motari.com/logot....eet.htm

Tuli mieleen että eikö sellainen suojapuku suojaa paremmin kun takki jossa on suojat "irtona" selässä, olkapäissa ja kyynärpäissä?

Sekin vielä että onko se edes tarkoitettu "normaalikäyttöön", tai onko se sen verran hankala käyttää ja epämukava että se on esim. radalle tai crossipuolelle tarkoitettu.

Onko olemassa paremia/halvempia/laadukkaimpia suojia kun tuo kyseinen Sweep? Se ei ainakaan oo hinnalla pilattu kun koko puku on n. 120€.

Kiitokset etukäteen!

Itse olen etsinyt samankaltaista ratkaisua kaupunkiajoon... tuollaisen päälle huppari ja voisi jo suojien puolesta ajaa.
Eihän mikään kangas tosin asfaltti-ihottumalta suojaa mutta pahimmilta kolhuilta säästyisi jos tuommoinen olisi.

Toisen samankaltaisen bongasin forcefieldiltä, samoin kuin muutakin saman tyylistä rompetta. Hintoja vaan ei valitettavasti kaikissa tuotteissa ole, joten ei pääse suoraan vertailemaan. forcefield!

Mulla on Zandonan vastaava Tokimotosta ja on pirun istuva ja huomaamaton päällä (siis crossikäytössä). Lähtöhinta tais liikkua vajaassa parissa huntissa, mutta selkeesti istuvampi kuin monet halvemmat.

Kuva

Kertaalleen jo kokeiltu kunnolla kaatuakin sillä..
shaun.gif

Katukäytössäkin menis varmaan tixtexien kanssa, mutta nahkat on ainakin mulla sen verran istuvat, ettei tuollaisia saisi ikinä puettua alle.

Back