• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yksiloidyt kuulotulpat kimppatilauksena

Laitatko alennettuja hintoja näkyviin, eli mikä on alennus tuosta 180e:sta jox X määrä porukkaa tulee mukaan?

Laitatko alennettuja hintoja näkyviin, eli mikä on alennus tuosta 180e:sta jox X määrä porukkaa tulee mukaan?
Minuakin kiinnostaisi tämä enemmän kuin se mitä mieltä joku muu on rahojeni sijoittamisesta.
Jeps, mäkin olen kiinnostunut mutta en kyllä sano juuta enkä jaata ennenkuin olen saanut hinnat tietooni...
Hello kaikille!

Sorry, kun en heti ole paassyt vastaamaan.

Mulle sanottiin, etta hinta tippuisi jo kahdesta samaan aikaan tehdysta tilauksesta 10 euroa parilta (siis talloin olisi hinta 170 euroa pari). Myyjan mukaan on halvempaa kaikille osapuolille, mikali samalla kertaa olisi suurempi maara tilaajia. Nain valokset lahetettaisiin samalla kertaa tehtaalle, mika hintaa pudottaisi.

Uskoisin, etta esim. viisi paria samalla kertaa voisi jo antaa kivan alennuksen.

Eli laittakaa nyt kaikki halukkaat viestia, niin voin kysya, mihin hintaan saataisiin!

Tässä ois yksi kiinnostunut.
Kun laskee paljon rahaa menee kaikkeen muuhun,
ei tuo tulppien hinta aiheuta yksistään enää
konkurssia. Eli jos istuvat paremmin kuin kertakäyttöiset
ja ovat tehokkaammat niin ei mene sijoitus ainakaan aivan hukkaan.

Tässä ois yksi kiinnostunut.
Kun laskee paljon rahaa menee kaikkeen muuhun,
ei tuo tulppien hinta aiheuta yksistään enää
konkurssia. Eli jos istuvat paremmin kuin kertakäyttöiset
ja ovat tehokkaammat niin ei mene sijoitus ainakaan aivan hukkaan.
Great!

Ma olen aiva samaa mielta sun kanssa. Jos ihmiset laskisi viela, kuinka paljon menee rahaa esim. viikottaisiin baareissa pyorimisiin, niin kyllapa huomaisi suuret summat!  
idea3.gif

Kunnon tulpilla saa kunnon nautinnon ajon aikana ja vielapa kuulo sailyy kunnossa!  
smile_org.gif

Tulppien hintana olisi seuraava:

*3-4 paria kerralla => 165 €/pari
*5-10 paria kerralla => 160 €/pari
*yli 10 paria => 150 €/pari

Nyt siis kaikki halukkaat, laittakaa heti tietoa halukkuudestanne tulla mukaan kimppatilaukseen, niin voidaan tehda tilaus mahdollisimman pian!

Back