Yksi pyörä,kaksi kuskia....
....joista toinen on 25cm lyhyempi kuin toinen....toinen on nainen ja toinen mies....toinen ajaa 500-1000km/vuosi....toinen 10000-15000km/vuosi.
Siinäpä miettimistä mikä pyörä hankitaan...? Pari kertaa kesässä ajetaan pitempi reissu kahdestaan...muutaman päivän kamat mukana.
Yli 750 kuutioinen pitäis olla. Mielellään yli 1000kuutioinen.
Onko jotain kompromissi pyörää olemassa vai onko ainut vaihtoehto madaltaminen? Kärsiikö ajettavuus jos madaltaa?
Onko olemassa säädettävää alustaa/istuinta johonki pyörään?
Ja hintaa sais pyörällä olla max6500e.
Tällä hetkellä on suzuki gsx600f -00....mulle liian tehoton ja vaimolle hankala ajaa.
Ja ei saa olla customi...ei edes turbo virago.....
....joista toinen on 25cm lyhyempi kuin toinen....toinen on nainen ja toinen mies....toinen ajaa 500-1000km/vuosi....toinen 10000-15000km/vuosi.
Siinäpä miettimistä mikä pyörä hankitaan...? Pari kertaa kesässä ajetaan pitempi reissu kahdestaan...muutaman päivän kamat mukana.
Yli 750 kuutioinen pitäis olla. Mielellään yli 1000kuutioinen.
Onko jotain kompromissi pyörää olemassa vai onko ainut vaihtoehto madaltaminen? Kärsiikö ajettavuus jos madaltaa?
Onko olemassa säädettävää alustaa/istuinta johonki pyörään?
Ja hintaa sais pyörällä olla max6500e.
Tällä hetkellä on suzuki gsx600f -00....mulle liian tehoton ja vaimolle hankala ajaa.
Ja ei saa olla customi...ei edes turbo virago.....

minä olen 163cm lyhyt ja päkiät saan maahan Kawassa madalletulla satulalla. Alkuperäisestä satulasta yltää juuri ja juuri varpaan kärjet, ajelin kyllä viime syksyn sillä ja eihän tuo menoa hidastanut