Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienon pätkän ootte vetänyt. Varmasti komia reissu ja hyvät muistot vielä vuosiksi itelle ja ystäville näyttää. Voisitko hiukka valaista mulle noista laitteista millä ootte kuvanneet.(pätkä kun on niin hyvälaatuista) Itse oon kans tekemäs kaverin kanssa Euroopan turneen. Tässä olis hyvä aika hankkia laiteistoa ja opetella tota kuvaus juttuu ajossa.Onko noista kameroista kypärässä mitään haittaa/kiinnitys. Laita vaikka sähköpostina tulee.Heitettiin kaverin kanssa kahdestaan pieni Keski-Euroopan turnee viime kesänä ja nyt on työn alla reissudokkarin teko. Ensimmäinen osa tuli valmiiksi ja löytyy YouTubesta nimellä "Keski-Euroopan Mäkiviikot, osa 1".
Tuossa ekassa osassa edetään Helsingistä laivalla Rostockiin ja sieltä Saksan halki Alpeille. Ajokumppani päätti sitten vielä ajaa mutkat suoriksi Alppien mutkatiellä :kääk ja sekin tuli napattua videolle...
Lisää dokkaria luvassa tässä pikku hiljaa kunhan ehditään leikkaamaan. Koko reissu kesti 11 päivää josta 8 oli varsinaisia ajopäiviä. Kilometrejä kertyi reilu 4000 ja eri maita 8. Lisätietoja meidän reitistä ja reissusta voipi lukea täältä
RoadTripped kalusto löytyy heidän nettisivuilta.Hienon pätkän ootte vetänyt. Varmasti komia reissu ja hyvät muistot vielä vuosiksi itelle ja ystäville näyttää. Voisitko hiukka valaista mulle noista laitteista millä ootte kuvanneet.(pätkä kun on niin hyvälaatuista) Itse oon kans tekemäs kaverin kanssa Euroopan turneen. Tässä olis hyvä aika hankkia laiteistoa ja opetella tota kuvaus juttuu ajossa.Onko noista kameroista kypärässä mitään haittaa/kiinnitys. Laita vaikka sähköpostina tulee.![]()
Hienoja pätkiä! Editoinnissa taitaa olla kovempi urakka kuin reissun ajamisessa ja kuvaamisessa. Mitä työkalua käytät editoinnissa?ihan vaan tiedoksi, että Bike-lehti pistää pienen maininnan tästä meidän reissudokkarista Joulukuun numeron Kipinät-osioon![]()
Kolmososan editointi on edennyt kohtuullisesti. Olen kohta saanut tehtyä ensimmäisen raakaleikkauksen, eli kerännyt kaiken potentiaalisen kuvamateriaalin yhdelle aikajanalle. Seuraavaksi alan työstämään sitä pikkuhiljaa tiiviimmäksi ja toimivammaksi paketiksi.
Täytyy sanoa, että on ollut hauskaa kattella kesäkuun tapahtumia näin viiden kuukauden taoun jälkeen kun ei ole enää muistanutkaan kaikkia koomailuja reissun varrelta![]()
Lisäksi pikkuhiljaa alkaa mieli työstämään jo suunnitelmia ensi kesän reissusta![]()
-AB-
Tuo mietityttää vähän minuakin. Sen mitä ite olen editoinut Pinnaclella niin kyllä siinä tunteja tuhrautuu. Lisäksi on tuo "uusi" HD formaatti. Vaatii varmaan vielä enemmän tehoa koneelta ja aikaa editointiin. Itse mietin että voisi pitäytyä perinteisessä formaatissa ja kone pääsisi helpommalla. Minkälaisia kokemuksia teillä on? Sitten kun vielä yhdistelee kuvaa eri kameroista ja formaateista saattaa tulla vielä omat kiemuransa.Hienoja pätkiä! Editoinnissa taitaa olla kovempi urakka kuin reissun ajamisessa ja kuvaamisessa. Mitä työkalua käytät editoinnissa?ihan vaan tiedoksi, että Bike-lehti pistää pienen maininnan tästä meidän reissudokkarista Joulukuun numeron Kipinät-osioon![]()
Kolmososan editointi on edennyt kohtuullisesti. Olen kohta saanut tehtyä ensimmäisen raakaleikkauksen, eli kerännyt kaiken potentiaalisen kuvamateriaalin yhdelle aikajanalle. Seuraavaksi alan työstämään sitä pikkuhiljaa tiiviimmäksi ja toimivammaksi paketiksi.
Täytyy sanoa, että on ollut hauskaa kattella kesäkuun tapahtumia näin viiden kuukauden taoun jälkeen kun ei ole enää muistanutkaan kaikkia koomailuja reissun varrelta![]()
Lisäksi pikkuhiljaa alkaa mieli työstämään jo suunnitelmia ensi kesän reissusta![]()
-AB-
Jowwain ilmanpaineillakin...Ison Zetorin omistajana ja Gari:n kommenttiin lisättävää: Vaihda hyvä veli siihen fillariin 55-sarjan takagummi, niin alkaa taipumaan. Alkaa menee samalla lailla, kuin ihan oikea moottoripyörä![]()
wuhaa! Tällä viikolla on editori laulanut
Wimeossa ei ole aikarajoitusta videoissa. Ainoastaan 500mb/viikko rajoitus tai 1 hd video/viikko.wuhaa! Tällä viikolla on editori laulanut ja kolmososan työversio on jo kutistunut 32 minuuttiin. Tavoitehan on päästä alle 30 minuutin, jotta tuotos mahtuu kahteen YouTube-pätkään.
Kummasti vain nuo viimeiset minuutit ovat kovin vaikeita höylätä pois kun jo ehtinyt "kiintyä" materiaaliin liikaa...Mutta kyllä se tästä kohta valmistuu.![]()
Kunhan minuutit on kohdillaan teen vielä hieman tekstitystyötä yms. kiillotusta ja pistän grande finalen tubeen niin nopsaan kuin vaan pystyn. Jospa sitten ehtisi alkaa suunnittelemaan ensi kesän reissuja.
Nyt hieman kylmää juomaa ja editori kiinni tältä illalta!
![]()
RokRok!
-AB-