• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

YCC 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeroT
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lisäämpä oman lusikkani soppaan myös.

Omasta näkökulmasta kisa oli kaksijakoinen, alku oli keskustelussa nyt mainitun säheltämisen ja koheltamisen rajamaastossa (nimin. 3 kaatoa lähietäisyydeltä todistanut), mutta muutaman kierroksen jälkeen se rauhoittui mielenkiintoiseksi/normaaliksi kilvanajoksi. Tällä tarkoitan sitä, että nyt muodostui mukava 4 pyörän nippu saman "luokan" pyöriä, joidenka kanssa meno oli tiukkaa ja tasaväkistä. Järjestys vaihtui, mutta ohitukset oli ainakin omasta mielestä siistejä.

Tuosta mainitusta nipusta kaikkien kolmen kuskin kanssa keskustelin kisan jälkeen varikolla. Kaikki olivat yksimielisiä, että pirun kivaa ja tasaväkistä oli vääntö ja että tätä lisää.

Kun jatkossa kuskeina muistettaisiin, että otetaan ensimmäiset kiekat rauhallisesti. Kisassa on kuitenkin 15 kierrosta, joten ajettavaa riittää. Näin saadaan reilua kilpailua jatkossa.

Antti #40
Tästä olen täysin samaa mieltä. Tosin kaatumisia en itse ehtinyt näkemään ollenkaan. Mutta juuri tuolla keskivaiheilla ajelu ei mielestäni ollut mitenkään vaarallista soheltamista. Jos oikein käsitin, niin taisin itsekin kuulua juurikin tähän Antin mainitsemaan 4 pyörän nippuun. Mukavaahan siinä oli vääntää. Ja en tietenkään halua vähätellä Vuorelan, enkä kenenkään muunkaan kaatoja ja niitä edeltäneitä tilanteita. Eihän tuollanen toisen uloskilkkaus ja yleinen kohellus kuulu rehtiin kisailuun ollenkaan.

Toivottavasti jatkossa kisat sujuvat ilman tuollaisia ikäviä tapauksia. Palataan asiaan taas kuun lopulla Kemoralla.

Veli #26

Tunnistan itseni myös tästä "keskiryhmän" taistelusta. Kiitoksia osallistuneille, saatiin taas kivat väännöt aikaiseksi ja ilman turhempia kohnaamisia. Muutaman kerran oli tonttia tulla Veli-Heikistä ohi 2. mutkan jarrussa, mutta se on ehkä huonoin paikka näin kokemattomalle kisaajalle työntää ohi... Varsinkin kun pyörät olivat tasaväkiset tehoiltaan. Pikku virheen jälkeen pääsin kuittaamaan, mutta tulin myös kuitatuksi oman virheen jälkeen
bowdown.gif

Innolla odotan seuraavia kahinoita!!

Onnea vielä naapuriteltan pojille huimasta menestyksestä! Oli se varmaan Jannella lysti ajella pytty kainalossa pyörällä kotiin  
biggrin.gif

Jarno #4
No olihan minullakin kivaa, paitsi ensimmäisessä kaarteessa jossa olin vähällä joutua hiekoille jonkun avittamana. Jokkiksessa harvemmin pääsee kisaamaan kunnolla muiden kuussatasten kanssa, olisi kyllä maistunut täydet 15 kierrosta! Kiitos pojille!

Mikko #90

Testailin viime viikolla Kemoralla tuota kiinankameraa uudessa kiinnikkeessä ja surkeaahan se kuva on, niin kuin oma ajokin, mutta laitan jakoon silti niin ainakin pari jokkiskuskia pääsee katsomaan omaa ajeluaan.

Kemora 1.7.2011

Tiedoksi tännekin, jos vaikka vähentäisi puhelin- ja sähköpostiliikennettä hieman: http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=5&id=4662

Kerhokisa on kuitenkin tuotannossa ja kohta alkaa olemaan tarpeellinen määrä vapaaehtoisväkeä lipuillakin, lisää toki voidaan ottaa jotta saadaan kaikki pisteet miehitetyksi ja homma hyvin rokkaavaksi.

Lisätietoja siitä ohessa: http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=5&id=4654&fpage=

Jukka Relander
Puheenjohtaja
Moottoripyöräilyn tuki ry

Testailin viime viikolla Kemoralla tuota kiinankameraa uudessa kiinnikkeessä ja surkeaahan se kuva on, niin kuin oma ajokin, mutta laitan jakoon silti niin ainakin pari jokkiskuskia pääsee katsomaan omaa ajeluaan.  

Kemora 1.7.2011
Sori kun menee vähän ohi aiheen, mutta mikä kamera sulla on. Sillä vaan, että osaa pysyä erossa eikä suosittele kellekään.

Tää pätkä on kuvattu mun 10e (sis. postin) kameralla
smile_org.gif
ja ihan kunnon vauhtiakin mennään. - Video Kemora 30.6.2011 -

Kemora 1.7.2011
Sori kun menee vähän ohi aiheen, mutta mikä kamera sulla on. Sillä vaan, että osaa pysyä erossa eikä suosittele kellekään.

smile_org.gif
Sama kiinankopio MD80. Kiinnitykseen pitäisi ehkä panostaa vielä hieman. Hintaa se 10e..

Kemora 1.7.2011

smile_org.gif
Sama kiinankopio MD80. Kiinnitykseen pitäisi ehkä panostaa vielä hieman. Hintaa se 10e..
Aika raju ero kameroiden kesken. Jessellä vaan kiinni keulaan niin hyvä tulee.

Kemora 1.7.2011

smile_org.gif
Kukas tuossa tarjoillee kyytejä?

Kemora 1.7.2011

smile_org.gif
Aika raju ero kameroiden kesken. Jessellä vaan kiinni keulaan niin hyvä tulee.
Onko jesse myös mikin päällä kun ei tule ajoviimasta vinkunaa? Kuva tuossa mun videossa menee huonosti, koska tuossa kamerassa ei ole kuvanvakautusta ja sijoituspaikka on pienen kulmaraudan päässä peilin kohdilla. Pitänee koittaa ilman heiluvaa vipuvartta.

Onko jesse myös mikin päällä kun ei tule ajoviimasta vinkunaa? Kuva tuossa mun videossa menee huonosti, koska tuossa kamerassa ei ole kuvanvakautusta ja sijoituspaikka on pienen kulmaraudan päässä peilin kohdilla. Pitänee koittaa ilman heiluvaa vipuvartta.
Mikki siirretty keskelle ja vuorattu vanulla. Tuolla on juttua näistä Kiinan ihmeistä - linkki -

Scuuba: Ebay.com, myyjää en muista.

Pohjustusta seuraavaan kemoran kisaan.

Joko Janne, Jari tai vaikka Antti tulee ajamaan uuden jokkiksen rataennätyksen Kemoraan? Nykyinen taitaa olla 1:11.287. Korjatkaa jos olen tuloksesta väärässä. Lähelle mentiin jo viimeksi joten kelin osuessa kohdalle on ennätyksen rikkominen mahdollista. Omat tavoiteet oli aikanaan jotain tuon suuntaisia, mutta eivät nyt sitten tule täyttymään.

Omalta osalta nämä kisat jää väliin. Luita ei ole edellisestä kippauksesta rikki, mutta kalusto on taas kerran hävitetty. Tällä kertaa näyttäisi menevän vakuutusyhtiölle ilman taistelua. Kun homma on joskus loppuun saatettu, niin kirjoittelen lisää kokemuksia vaikkapa vakuutusketjuun. Henkisen puolen taistelu on vielä kesken, mutta kaluston hankinnan jälkeen ainakin ratapäiviä tullee kierrettyä. Kisaaminen on sen sijaan kokonaan vielä auki, millä missä sarjassa ja koska täytyy vielä miettiä.

Nyt parannellaan rauhassa pää, lihakset ja muut pehmytkudokset ennen kuin on intoa kilpailla. Kummasti muuttaa ajatusmaailmaa kun makailee niskatuessa ambulanssissa hoitohenkilöiden kysellessä liikkuuko varpaat ja sormet... Hyvin pienillä vammoilla kuitenkin selvittiin jälleen kerran.

Palaten vielä viime viikonlopun kisoihin: Jos b-lähdön toiseksi tullut kaveri (#187 Saarni) lukee tätä, niin lähetäppä vaikka YV:tä. Kiinnostais saada se sun kuvaama video kisasta. Juteltiin siinä varikkoboxissa kisan jälkee mut enpä sit älynny antaa mitää yhteystietoja.

Veli

Joko Janne, Jari tai vaikka Antti tulee ajamaan uuden jokkiksen rataennätyksen Kemoraan? Nykyinen taitaa olla 1:11.287.
Veikkaan, että Jarno #111 on vahvin ehdokas rikkomaan tämän ennätyksen. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen, jos pystyn pitämään edes samaa vauhtia mitä viime kisassa menin. Noin 3 viikkoa tulee nyt taukoa ajoihin ja pitää toivoa ettei se vie vauhtia pois. Jotain pitää kuitekin tehdä omalle ajolle ja pyörälle etten ole kohta kyljelläni. Omat vauhdit nousseet hieman liian nopeasti muuhun kehitykseen nähden.

Back