• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamahan oma hälytin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Tänään kävin kaffella Kaivarin mutterissa ja juttelin tuolla parin motoristin kanssa. Tuli puhetta hälyttimistä ja puhuin että olen katsellut Defan hälytin omaan Thundercattiini.

Minulle kerrottiin että Yamahalla on joku hälytin joka on suhteellisen "Plug and play"-ratkaisu, pojat näyttivät minulle liittimetkin mihin tuo häläri kytketään.

Kysymys kuuluukin onko porukalla kokemusta noista Yamahan omista hälyttimistä? Kuulemma vuoden 2000 malleista alkaen on tuo valmis hälyliitäntä yammun fillareissa ja siksi tuo kiinnostaisikin - ei tarvitsi ostaa asennusta ja mikä parasta ei tarvitsisi katkoa piuhoja ja täten mahdollisesti aiheuttaa kosketushäiriöitä jne, pyörässäkun on liittimet valmiina jo kiinni...

Eli kertokaas jos tiedätte jotain noista Yammun omista hälyistä? Hintaa kuulemma n. 300e...

Ihan hyviä ovat, mulla ollu pari.
Tosi kätevä ja nopee asentaa, käy omiin liittimiin, hälytin ääni vähä hiljanen, oma akku ja käynnistyksen esto, merkkivalo ledi. mun mielestä aika monipuolinen.

Soittelin Konekeskoon ja hälyn nimi on kuulemma "Yamaha Cyclelock" - hintaa vermeellä on 260 €.

Laite ei ole kuulemma VAT-hyväksytty mutta mulle tuolla ei olisi merkitystä...

Ei ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä hälystä. Ei vika hälyjä eikä muitakaan ongelmia. Pikku miinuksena  hälytysääni, voisi ujeltaa äänekkäämminkin.
Toivottavasti pelaa vielä yhtä hyvin nykyiselläkin omistajalla.

Soittelin Konekeskoon ja hälyn nimi on kuulemma "Yamaha Cyclelock" - hintaa vermeellä on 260 ?.
Hälystä en tiedä, mutta katselin Yamahan genuine parts käsihinnastoa, ja näytti olevan siinä cyclelockille ovh hinta 425 euroa.

Samaisessa lehdessä myös kahvalämppärit 400 euroa
crazy.gif
. Ostaa ken haluaa.

Tänään kävin kaffella Kaivarin mutterissa ja juttelin tuolla parin motoristin kanssa. Tuli puhetta hälyttimistä ja puhuin että olen katsellut Defan hälytin omaan Thundercattiini.

Minulle kerrottiin että Yamahalla on joku hälytin joka on suhteellisen "Plug and play"-ratkaisu, pojat näyttivät minulle liittimetkin mihin tuo häläri kytketään.

Kysymys kuuluukin onko porukalla kokemusta noista Yamahan omista hälyttimistä? Kuulemma vuoden 2000 malleista alkaen on tuo valmis hälyliitäntä yammun fillareissa ja siksi tuo kiinnostaisikin - ei tarvitsi ostaa asennusta ja mikä parasta ei tarvitsisi katkoa piuhoja ja täten mahdollisesti aiheuttaa kosketushäiriöitä jne, pyörässäkun on liittimet valmiina jo kiinni...

Eli kertokaas jos tiedätte jotain noista Yammun omista hälyistä? Hintaa kuulemma n. 300e...
Taas heräsi mielenkiinto.
kynttila.gif
Itselläni on drag star 1100 vm 2002.
Kysymys kuuluu: löytyykö minun pyörästäni valmista kytkentäpaikkaa jammun omalle hälytinsysteemille ?
Ei ainakaan kauppias ole tällaisesta mitään maininnut.
nixweiss.gif

Jos joku tietävä haluaa vastata, olen jälleen kerran kiitollinen.
bowdown.gif

(Sorry pitäisi taas olla siinä kaljatopicissa.)
kotka

Käväsin tänään Konekeskolla ja sain kuulla että kaikki nuo hälyt ovat myyty loppuun ja lisää ei ole tulossa. Syyksi kertoivat VAT-hyväksynnän puutteen...

Back