• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

yamaha xv 750 special -82

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grazzius
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin!

Tämmöstä läksin kyselemään että MP-korttia menen just ajamaan ja pyöriä katselen ja olisi muutamia vaihtoehtoja joista tällä hetkellä olisi otsikon mukainen.

Pyytäisinkin teiltä hieman tietoa kyseisestä pyörästä, onko 44000km paljon ajettu, mitä kannattaa tarkistaa ostaessa, minkä hintaiset vakuutukset n. , saako osia, ja yleensäkkin pyörästä jotain tietoa.
Jotain olen netistä löytänyt : 50hp 224kg yms. mutta olisihan se kiva tietää miten tuommonen kiihtyy kulkee ja minkälainen matka-ajossa itse painan n. 65kg vaimoke n.47kg ettei vaan liian iso ole tai tuskin ainakaan pieni?

kiitän jo etukäteen
buttrock.gif
(toivottavasti tuleva motoristi)

Velipojalla tuollainen ollt jo neljä vuotta ja hyvin on pelitänyt. Jaksaa mennä sen minkä hän haluaa ja pitkääkin matkaa on tehnyt. Tuon pyörän ainoa murheenkryyni on se paljon puhuttu starttimoottori. Se on se mikä sun pitää tarkistaa kunnolla.

jep se pitääkin tutkia, niitä varmaan sit saa ostettua vielä jostakin käytettynä tai uutena?

no pankin täti päättää suodaanko minulle moottoripyöräilyn ihanuus
biggrin.gif

Jos -82 mallisessa on 44000 mittarissa, se voi oikeasti olla paljon ajettu! Eli kerran mittari ympäri. Tuo ylimääräinen satku tietysti näkyy jo monessa paikassa, muutenkin kuin haalistumisena.

joo tullut pieni virhe tuohon mun kilometreihin eli oikeat kilometrin myyjä ilmoittaa olevan 58000km vai maileja?

no vielä pari päivää pitää odotella ni sit vois mennä ihan kokeilee pyörää valitettavasti kortinkin saan vasta parin viikon päästä.

Olisko muita ehdotuksia n.3000e hintaiseksi n700cc customin valintaan?

joo tullut pieni virhe tuohon mun kilometreihin eli oikeat kilometrin myyjä ilmoittaa olevan 58000km vai maileja?

no vielä pari päivää pitää odotella ni sit vois mennä ihan kokeilee pyörää valitettavasti kortinkin saan vasta parin viikon päästä.

Olisko muita ehdotuksia n.3000e hintaiseksi n700cc customin valintaan?
Osta rauhassa pois jos pyörä tuntuu siltä että sopii hanskaan. Siihen starttiin saa myös uudet jouset jotka helpottaa tilannetta ja toinen mikä vaikuttaa aika paljon sen toimintaan on hyvä akku.
Itse ottaisin tuon vanhemman XV:n ennemmin kuin sen uudemman Viragon. Ei ole ihan niin "customi" ja muuten ihan pommin varma vehje.

Back