• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha Xj 600 v 90 imukurkkusarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Olen yrittänyt metsästää kyseiseen pyörään imukurkku sarjaa, kx centerissä maksaa 70 e kpl eli yhteensä 280, liian kallis.
Stormilla suoraan ei ole imukurkku sarjoja, eli mikä mahtaa olla kyseisen pyörän imukurkku sarja koodi tai tuote numero??
Mistä muualta vois kysyä sarjoja

Onkos nuo KX centerin kurkut alkuperäiset vai jotkut tarvikkeet? Itse laitoin diversioniin alkuperäiset, olivat yllättävästi REILUSTI halvemmat kuin Stormin tarvikkeet, tosin siitä on jo varmaan viisi vuotta aikaa, mutta muistelen hinnan olleen n.100e

Kalliilta kuulostaa, ostin suskaan alkuperäset nyt keväällä, 30€ kpl.
wink.gif

062802moto_prv.gif
Alkuperäisiä kauppasivat.
En tiedä mistä seuraavaksi lähden kyseleen.

062802moto_prv.gif

Kiitos tiedosta mc.scatterilta löytyi oikea imukurkku sarja. Malli numero chy-13 muille tiedoksi. hinta 109 € postikuluineen.

T: Jouni30

ite kanssa oon tapellu noitten kurkkujen kanssa ja nyt sit kun sain valmiiks noi omatekeleet niin näytetään et ois satkulla saanu uudetkin
confused_orig.gif

pitää varmaan hommata ne ja sit laittaa hyllyyn noi ite tehdyt oottelee orkkistyyppisten hajoamista...

Back