G
Guest
Guest
Eli mistäs saisi ko. vempeleeseen osia ja onkos joitain yamaha malleja, joissa on käypäset osat. Tarkoitan lähinnä moottorin yms. tekniikan osia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rakenneltu vehje.. mitenkäs lisäöljypohjan tunnistaa? Öljynlauhdutin on moottorin edessä vai missäs se sijaitsee?Onko orkkis vai kopteri?
Tarkista että koneen pohjassa on lisäöljypohja ja että siinä on öljynlauhdutin. Ne on elintärkeät vehkeet siinä, sekä että tasapainosysteemi on jäljellä koneessa.
Puolat ei kanssa mitään maailman vahvimpia ole tuossa, kipinä saattaa tulla kun on irto tulppa, mutta kun paikallaan tulee puristukset siihen lisäksi niin ei olekkaan enään tarpeeksi vahva kipinä.
Sen tunnistaa siitä että öljypohjassa on sellainen 3 sentin lisä laippa itse pohjan ja lohkon välissä. Todennäköisesti siinä on kun on lauhditinkin laitettu.rakenneltu vehje.. mitenkäs lisäöljypohjan tunnistaa? Öljynlauhdutin on moottorin edessä vai missäs se sijaitsee?Onko orkkis vai kopteri?
Tarkista että koneen pohjassa on lisäöljypohja ja että siinä on öljynlauhdutin. Ne on elintärkeät vehkeet siinä, sekä että tasapainosysteemi on jäljellä koneessa.
Puolat ei kanssa mitään maailman vahvimpia ole tuossa, kipinä saattaa tulla kun on irto tulppa, mutta kun paikallaan tulee puristukset siihen lisäksi niin ei olekkaan enään tarpeeksi vahva kipinä.
Kiitos todella paljon vinkeistä.
ei ole tamperea nokia suunnalla eikä nyt enää missään muuallakaan. Myyjä ei syystä tai toisesta "kerinnyt" kertomaan minulle edellisen omistajan nimeä, jotta olisin voinut kysyä mitä vikaa pyörässä on.Ei se mikään mahdoton projekti ole, mutta sanoisin että haastava ja jos jotain tarvii niin voi olla että uutta osaa ei ole saatavana vaan se on itse tehtävä jollain tavalla.
Myin oman museo texin pois kesällä oikeastaan siitä syystä että en raskinut ajaa sillä kun pelkäsin jos kone poikii niin sitten maksaa jos nippuun saa.
Silti jos olisi mahdollisuus pitää montaa museopyörää esimerkiksi niin kyllä mä semmoisen vielä voisin hommata uudelleenkin. Siinä täytyy vaan tietää missä mennään ja olla asenne sen mukainen. Ainoana pyöränä sitä ei voi pitää tai sitten voi ajot olla parikin kautta ajettu.
Onko toi muuten Tampere/Nokia suunnalla mitä funtsaat?