Myydään Yamaha TDM 900ABS 2009

Sijainti
Vihti
Nyt olisi tarjolla hyvä yleispyörä jolla tekee työmatkat, Norjan reissut ja kahvilenkit vaivatta.

Ei pelkää myöskään soratietä. taloudellinenhan tää on myös jos kulutuslukemat kiinnostaa niin normiajossa pääsee ihan 4 litran tuntumassa ja pitkällä matkalla reissatessa jopa alle 4 litraa satkulla. Huoltoväli on 20tkm ja joka toinen huolto on isompi eli 40tkm ja 80tkm ja 100tkm.

Kulutusosat hyvät ja pyörä on siisti. Ainoa kosmeettinen jälki on oikeassa poskessa ja se näkyy videolla.

Varusteina takalaukku ja Yamahan alkuperäiset sivulaukut sekä Cobrra ketjurasvari.

Lisäksi Yamaha Super Tenere 1200:sen kahvasuojat.

Stongan kiinnityksessä korotuspalat. Kaikki avaimet löytyy, myös punainen avain.

Orkkis ABS-jarrut ja keskiseisontatuki.

Huollettu liikkeissä ja itse. Nyt syksyllä 2025 viimeksi vaihdoin öljyt ja suodatin ennen talviseisontaa.

Edellinen omistaja vaihtanut eturattaan yhden hampaan pienemmäksi eli 15-hampaiseksi ja omasta mielestäni on parempi ajettava jo matalammilla kierroksilla kun vertaan kahteen edelliseen mitä mulla on ollut vuosien saatossa. Lisäksi tähän on tehty myös ilmansuodatinkotelon modaus eli on paremmin hengittävä.

Pyörässä ei mitään vikaa ole, mutta ajoasento ei sovi mulle, tarviin pyörän jossa nojataan vähän eteenpäin ja siksi nyt on alkanut kiinnostamaan kardaanivetoinen matkapyörä vaihdossa. Maksan väliä tarvittaessa muutaman tonnin jos kalliimpi, halvempikin käy.

Lisäksi jokin klassikko japsi tai länsi-eurooppalainen voi hyvinkin tulla kyseeen vaikka britti Triump. Saatan harkita lievää custom tyylistä jos se osuu mun kroppaan sopivasti.

Löytyy Vihdistä ja hinta 4900 euroa.
Linkki nettimotoon ja kuviin:
https://www.nettimoto.com/yamaha/tdm/3355602

Back