• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha R6R kaatumasuojien asennuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jakez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Keulakeskusteluun vielä. Mulla siis -06 mallinen R6R. Onkohan keulaa jo tiputettu alas niin paljon kuin mahdollista. Alla kuva:

R6R keula

edit: Missä ne viivat on?  Ihan pamppujen yläpäässä vai?

jake
No tuo on korkeimmillaan, mutta eipä 06:sen keulaa tartte oikeasti mihinkään laskea, sillä kääntyvyys on jo vakiona erinomainen. Tämä tosin vain mun mielipide parin vuoden kokemuksella 06 / 07 moposta.

Ja jos putket käsiisi ottaisit niin näkisit ne viivat, nyt ne on piilossa tuon yläkolmion takana.
Onko tuo alunperinkin ollut noin vai onkohan keulaa edellinen omistaja nostanut?

Keulakeskusteluun vielä. Mulla siis -06 mallinen R6R. Onkohan keulaa jo tiputettu alas niin paljon kuin mahdollista. Alla kuva:

R6R keula

jake
No tuo on korkeimmillaan, mutta eipä 06:sen keulaa tartte oikeasti mihinkään laskea, sillä kääntyvyys on jo vakiona erinomainen. Tämä tosin vain mun mielipide parin vuoden kokemuksella 06 / 07 moposta.

Ja jos putket käsiisi ottaisit niin näkisit ne viivat, nyt ne on piilossa tuon yläkolmion takana.
Onko tuo alunperinkin ollut noin vai onkohan keulaa edellinen omistaja nostanut?
Ainakin mulla oli orkkiksena kahdessa mopossa keula noin.

R6R keula

jake

Ainakin mulla oli orkkiksena kahdessa mopossa keula noin.
Ok. Katsotaan kääntyykö mutkiin livakammin kun takarengas vaihtui 180/55 > 190/55. Aikaisemmin jäykemmällä takajousella kääntyi ihan ok, mutta viime kesänä kun oli löysempi (sopiva) takajousi tuntui välillä ettei oikein käänny.

jake

Back