• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha R1 -06 jäykemmät venttiilinjouset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaska_73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jaska_73

MotOrg ry jäsen
Sijainti
EP
Olisko jollain tietoa mistä mahtais löytää jäykemmät venttiilinjouset? Olis tiedossa YEC Kit nokat, mutta niiden käyttö edellyttää jäykempiä jousia. Yamaha on kyllä valmistanut YEC Kit venttilin jousiakin, mutta ei oikein meinaa mistään löytyä. Varmaan tohon kävis jonkun muunkin valmistajan jouset, jos vain sattuis tietämään mitkä.  
bowdown.gif

Itse en näistä tiedä, mutta oletko kysynyt Yamahan tuotteita myyvästä liikkeestä sellaista kauppaa, että he tilaisivat sen sinulle tehtaalta sinne liikkeeseen? Ainakin osa kaupoista suostuu tällaista harjoittamaan.
baaa.gif

Itse en näistä tiedä, mutta oletko kysynyt Yamahan tuotteita myyvästä liikkeestä sellaista kauppaa, että he tilaisivat sen sinulle tehtaalta sinne liikkeeseen? Ainakin osa kaupoista suostuu tällaista harjoittamaan.  
baaa.gif
En ole kysynyt. Mutta olen antanut itselleni ymmärtää että näitä YEC osia ei valmisteta enää -06 vuotisiin pyöriin.

Back