• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha IT, 250 cc, vm. -83 - meteli

Hommasin talvi-, sora- ja metsäpyöräksi kaksitahtisen, 250-kuutioisen Yamaha IT:n vm. 1983. Pyörä ei ole mikään ruusu, mutta rekisterissä ja käy sekä kukkuu. Itse asiassa kukkuu vähän turhankin äänekkäästi ja meteli alkoikin ottaa päähän. Uusi slipari ei juuri tilannetta muuttanut. Voimakkain, sävyltään kimakka mekkala tuntuu putken sijaan päätyvän ilmoille jo koneesta itsestään. Tuleeko kenellekään mieleen vinkkiä, että saisiko sitä millään konstilla vaimeammaksi?

Kiitos vastauksesta! Pyöräni kuulostaa juurikin tuolta kuin videolla tilanteessa "jälkeen koneremontin" (http://youtu.be/hyWuX1rhpzc?t=1m41s). Mun mielestäni tuo videon tilanne ennen koneremonttia olisi ääneltään "paremman" tai ainakin sivistyneemmän kuuloinen :) Itse asiassa tähän pyörääni edellinen omistaja kertoi tehneensä koneremontin pari sataa kilometriä sitten - mäntä oli tosin hänen mukaansa ollut ok, joten sitä ei oltu vaihdettu.

hyvältähän se mäntä aina näyttää niin pitkään kun on yhtenäkappaleena:D mulla on ollu tommonen iitu joskus taannoin olikohan vuosmallia-82 ajovaatteet dunkkas aina reilusti itäsaksalle :thumbup:

Back