• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZS 600 '99

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja smppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Otsikon mukainen pyörä on ollut taloudessa n. vuoden. Ostettaessa oli jo vaihdettu vilkkuja, crossitanko ja Devilin slipari. Viime kesä meni
sport05.gif
tässä kunnossa, mitä nyt vanteiden reunat kiillotin uudestaan, vaihdoin syksyllä kirkaan takavalon ja laitoin huggerin.

Nyt sitten messujen jälkeen iski kipinä muutamalle muutokselle.

Alkutilanne

Noin 20 työtuntia myöhemmin pyörä näyttää tältä.
Pari muutakin kuvaa on tuolla kansiossa.

Eli pari osaa muutti väriä, undertray vaihtui, etulamppu vaihtui, tanko vaihtui ja muita tarvittavia muutoksia jotta sai nuo em. muutokset toteutettua.

Nyt ei luulis enää tulevan ilmavirta päähän, tangon saan haluamaani asentoon ja peileistä näkee muutakin kuin omat käsivarret.  
smile_org.gif

Nätti ja hillitty muutos. Ja tuo etuosa sointuu hyvin perään. Ja ainakin munsilmään nuo pikkuosat tekee ison eron.

Bölli on työstänyt omaa Fasuaan kans nyt hetken, perä hakee paikkaansa ja etuosasta on purettu maski ja lokarit on menossa vaihtoon.. Sillä on myös tulossa tuommoiset pyöreät ajovalot ja siihen päälle streetfightertyylinen mittaristonsuoja.

Onko sulla tulossa maskia vielä vai jääkö etuosa noin?

Ei ole tarkoitus laittaa mitään maskia. Toi mittaristo on sen verran möhkö, ettei oikein mahdu. Budjetti ei ainakaan vielä antanut mahdollisuutta sen vaihtoon.

Perä tulee hieman nousemaan, kunhan saan lyhyemmät koiranluut.

ihan kiva fasu,katso biketeam vantaan sivuilta käytetyt pyörät osiosta kuvia -98 mallin laitetusta fasusta on myös aika tyylikäs ja hienosti laitettu!

Juu, tuo mittaristo ja varsinkin alkuperäinen maski on kyllä aika massiivinen. Ja yllättävän painavakin kun nostin pois Böllin purkaessa omasta pyörästään. Sen pyörään on tarkoitus laittaa vähän tuon mallinen mittaristonsuoja. Vaikka ensikuva olikin mulla 'kaivoslapio ja lamput' niin pikkuhiljaa on silmä tottunu ajatukseen tuosta..

ihan kiva fasu,katso biketeam vantaan sivuilta käytetyt pyörät osiosta kuvia -98 mallin laitetusta fasusta on myös aika tyylikäs ja hienosti laitettu!
Pitävät aika perkeleen kovaa hintaa tolla pyörällä. 80tkm ajettu ja kyljelle lipattu (motissa olevat isohkot jäljet ylimaalattu) fillari 5000e
crazy.gif

Onhan komeesti rakennettu, mutta en nyt millään saa noihin paloihin upotettua kolmea tonnia rahaa, ellei ole pajalla maksua vastaan kasattu.

Mutta asiaan!

Itsellä fasussa etuhässäkän tilalla derbistä nysvästy maski xenoneilla. Mittaristo tulee olemaan joko stongaan kiinnitettävä acewell tai pienempi virtalukon viereen tuleva. Jää sopivasti tilaa, että mahtuu oleskelemaan siinä.

Mistäs noita lyhkäsempiä koiranluita löytää? Pitäs persusta saada pikkusen nostettua.

Oon ton nähnyt joskus aiemmin nettimotossa. Itse asiassa väri näyttää siltä, että mun huggeri saattaa olla peräisin tuosta pyörästä.

Ei kai niitä koiranluita oikein löydy, niitä pitää tehdä...  
cool.gif

Mulla voisi olla vielä hilut tallessa joilla saat ton mitskun suoraan raiserien päälle makaamaan? ja jos sulla on vakioraiserit,mitkä taittuu jonkinverran taakse niin toi vakiomittari näkyykin vielä aika hyvin,eikä ole järinpaljon enää esillä

Tossa on viime talven aikaansaannos, juu tiedän etten ole valokuvaaja ammatiltani.. malli on -00
v.php

Mulla voisi olla vielä hilut tallessa joilla saat ton mitskun suoraan raiserien päälle makaamaan? ja jos sulla on vakioraiserit,mitkä taittuu jonkinverran taakse niin toi vakiomittari näkyykin vielä aika hyvin,eikä ole järinpaljon enää esillä
Eikö virtalukko jää jotenkin hassusti piiloon, jos mittari on raisereiden päällä?

joo,snadisti mutta ei kuitenkaan niin paljon että haittaisi kokonaan käyttöä. Mitsku tulee sen verran alemmas että virtalukkoon yltää ihan hyvin.

Back