Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhyestä virsi kaunis: hyvin!Miten tuo iso fazu soveltuu matkapyöräksi? Eihän se ole mikään matkapyörä mutta joskus tulee reissattua..
Hyvät ihmiset! Kertokaa kokemuksia!
Joo yllättävän hyvin soveltuu. Kate on matala (lue: hieno), mutta lain sallimat nopeudet eivät tuota tuskaa. Jos haluan ilmavirran kokonaan peittävän pleksin, ajan autollaMiten tuo iso fazu soveltuu matkapyöräksi? Eihän se ole mikään matkapyörä mutta joskus tulee reissattua..
Hyvät ihmiset! Kertokaa kokemuksia!
Juuri noilla muutoksilla soveltuu hyvinkinEn tiedä tuntuuko se vaan mutta minusta tuplakupla paransi hiukan tuota tilannetta. Suorempi stonga yhdessä matalampien kiinnityksien kans vois olla poikaa = pääsisi sen "pleksin" suojaan ehkä paremmin?
Mulla pienikokoiset saksalaiset halpasivulaukut.Onkos kokemuksia matkatavaroista pyörän päällä tai laukuista, mitäs suositellaan? Laukuthan pilaa hienon ulkonäön mutta ovat pitkällä matkalla käteviä, ainakin jos feminiinikyytiläinen on matkassa mukana. Takalaukku, vai sivulaukut ja miten vaikuttaa ajoon?
Itse olen ajanut vasta 1000km, mutta en ole kärsinyt pienestä katteesta mitenkään. Epäilen että katteiden muuttelu voi vaikuttaa myös epäedullisesti. Pitäisi vielä mies ja pyörä tuulitunneliin. Joskus ajellessä kyllä miettii matalampaa stongaa.
Matti
Mulla on tuolla varastossa ylimääräisenä fasuun MRA:n tuplakuplapleksi. Sitä saa kyllä kokeilla jos siltä tuntuu. Ei mene montaa minuuttia laittaa kiinni, sen verran monta kertaa itsekin pleksiä vaihtelin mielialan mukaan...Itse olen ajanut vasta 1000km, mutta en ole kärsinyt pienestä katteesta mitenkään. Epäilen että katteiden muuttelu voi vaikuttaa myös epäedullisesti. Pitäisi vielä mies ja pyörä tuulitunneliin.
Eikös tuo koske kaikkia pyöriä...Pitkä suora leveä hyväpintainen tie 300km matka tällaista on yhtä tuskaa
No joo kumminkin on autojakin joilla ajaa mieliksee mutkateitä ja jotka ei sovi matka käyttöön.Kun kerran tämä nyt rinnastettiin autoihin voisin verrata fazeria ehkä corvetteenEikös tuo koske kaikkia pyöriä...Pitkä suora leveä hyväpintainen tie 300km matka tällaista on yhtä tuskaa, autollahan ajetaan suoraan...?![]()
Allekirjoitan.sivulaukut tämän tyylisessä pyörässä olisi rikos.
Hyvä että toimi toivotulla tavallaLaitoin tänään kiinni Veskun tuplakuplan. Sehän toimii mainioisti. Mä olen lähes 190cm, joten vaikka virtaukset tuli vähän ylemmäs, ei kuitenkaan häirinny. Vaikka olikin tuulinen päivä, ajosta tuli jotenkin rauhallisempaa, vähemmän räpätystä.