Justiin pari tuntia sitten myin edellisen pyöräni, kuussatasen cebarin jolla on tullut pari vuotta ajettua. Uutta teki mieli heikohkon alaväännön takia (2-päällä tulee ajettua paljon) ja ajoasento on liian kyykky mun niskalle.
Mulla on kiikarissa seuraavat pelit (lähinnä uutena), joita en ole vielä yhtäkään päässyt ajamaan. Parin päällä ottanut kylmät tyypit. Listaan alle kiinnostusjärjestyksessä ja mitä ajatuksia niistä herää. Jos näitä on joku muu vertaillut, niin otaan vastaan tuntemuksia ajoasennosta, ajettavuudesta ja mistä tahansa muustakin! Tällä hetkellä jammuun on homma kallistumassa. Ehkä vähän käytettynä kiloinen fazukin yksi vaihtoehto..
Yamaha FZ-1:
+ Naku versio mustana tosi hyvännäköinen
+ Tehoa riittävästi
- Onkohan ajoasento riittävän pysty niskakipuja ajatellen?
- Kallein vaihtoehto
Honda CBF 1000
+ Suhd edullinen
+ Honda tuntuu erittäin luotettavalta
+ Ajoasentoa pystyy muokkailemaan helposti
- Tehoa paljon vähemmän kuin Yammussa
- Yammu paremman näköinen
- On ehkä jo loppuunmyyty suomesta
Suzuki Bandit 1200
+ Edullinen
+ Ulkonäkö ihan allright
+ vääntöä varmaan komiasti
- ei paljon muita kokemuksia, eräs tuttu haukkui Suzukit pystyyn
Mulla on kiikarissa seuraavat pelit (lähinnä uutena), joita en ole vielä yhtäkään päässyt ajamaan. Parin päällä ottanut kylmät tyypit. Listaan alle kiinnostusjärjestyksessä ja mitä ajatuksia niistä herää. Jos näitä on joku muu vertaillut, niin otaan vastaan tuntemuksia ajoasennosta, ajettavuudesta ja mistä tahansa muustakin! Tällä hetkellä jammuun on homma kallistumassa. Ehkä vähän käytettynä kiloinen fazukin yksi vaihtoehto..
Yamaha FZ-1:
+ Naku versio mustana tosi hyvännäköinen
+ Tehoa riittävästi
- Onkohan ajoasento riittävän pysty niskakipuja ajatellen?
- Kallein vaihtoehto
Honda CBF 1000
+ Suhd edullinen
+ Honda tuntuu erittäin luotettavalta
+ Ajoasentoa pystyy muokkailemaan helposti
- Tehoa paljon vähemmän kuin Yammussa
- Yammu paremman näköinen
- On ehkä jo loppuunmyyty suomesta
Suzuki Bandit 1200
+ Edullinen
+ Ulkonäkö ihan allright
+ vääntöä varmaan komiasti