• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha FZ1 / Honda CBF1000 / Suzuki Bandit 1200 ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMP
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Justiin pari tuntia sitten myin edellisen pyöräni, kuussatasen cebarin jolla on tullut pari vuotta ajettua. Uutta teki mieli heikohkon alaväännön takia (2-päällä tulee ajettua paljon) ja ajoasento on liian kyykky mun niskalle.

Mulla on kiikarissa seuraavat pelit (lähinnä uutena), joita en ole vielä yhtäkään päässyt ajamaan. Parin päällä ottanut kylmät tyypit. Listaan alle kiinnostusjärjestyksessä ja mitä ajatuksia niistä herää. Jos näitä on joku muu vertaillut, niin otaan vastaan tuntemuksia ajoasennosta, ajettavuudesta ja mistä tahansa muustakin! Tällä hetkellä jammuun on homma kallistumassa. Ehkä vähän käytettynä kiloinen fazukin yksi vaihtoehto..

Yamaha FZ-1:
+ Naku versio mustana tosi hyvännäköinen
+ Tehoa riittävästi
- Onkohan ajoasento riittävän pysty niskakipuja ajatellen?
- Kallein vaihtoehto

Honda CBF 1000
+ Suhd edullinen
+ Honda tuntuu erittäin luotettavalta
+ Ajoasentoa pystyy muokkailemaan helposti
- Tehoa paljon vähemmän kuin Yammussa
- Yammu paremman näköinen
- On ehkä jo loppuunmyyty suomesta

Suzuki Bandit 1200
+ Edullinen
+ Ulkonäkö ihan allright
+ vääntöä varmaan komiasti
- ei paljon muita kokemuksia, eräs tuttu haukkui Suzukit pystyyn

Joo, no se sun kaveris on varmaan tosi asiantuntija... Ei ehkä kannata kauheesti laskee painoarvoo moisille kommenteille.

Mutta kommentoidaan nyt vaikka siten että itse vaihdoin 1100 gsx-r:n isoon nakubandittiin. Ja en voi muuta sanoa kun että olen kaikin puolin tyytyväinen. Ajaminen on kivempaa.

Ja se vääntö... Nokka nousee helposti kun vähän kaasua näyttää.

Vai haukkui kaikki Suzukit pystyyn; aika rohkea yleistys
tounge.gif

Bandiittihan on niin perusrautaa, ettei siinä enää lastentauteja ole, ja tuntui ajettaessakin kelpo peliltä.

Jos saisi valita, ottaisin Yamahan; jos pitäisi itse maksaa, ottaisin rosvon..

Kawasaki Z750 tuli puskista voittajaksi. Perjantaina hakemaan uutta mopoa alle
tounge.gif
Kiitoksia kommenteista.

Back