Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rikkinäiset korvakkeet korjasin ihan RL5:nen erikoismuoveille tarkoitetulla 2 komp liimalla sekä pellin paloilla mitkä laitoin vielä alumiini popniiteillä kiinni.... mutta minulla oli onni siinä mielessä mukana että kaikissa korvakkeissa oli sen verran muovia jöljellä että sain popparit jäämään piiloon....xj650t, milllä korjasit katteita? kolvasit uutta muovia tms? korjasin repaleisen etulokarin epoksilla, toistaiseksi pysynyt mutta vilkun kiinnike pitäisi seuraavaksi värkätä.
Mulla oli muutaman vuoden FJ 1200. Ajettavuus ja mukavuus oli hyvät 190 cm pitkälle kuskille. Myin pyörän, koska sillä tuli ajettua liian lujaa (mulle siis tehoja oli liikaakin) ja lisäksi kyllästyin ketjujen huoltoon. Jos haluaa hyvän maantiepelin ja ketjut ei häiritse, niin FJ:tä voi suositella. Eikä sillä kyllä jalkoihin jää...Mulla on myytävänä -92 FJ millä on ajettu 104000km, nokkaketju on ainut "isompi" remontti. Helvetin hyvä kameli, ihan sama paljon on rojua kyydissä. Poliisit valitsi se silloin pyöräkseen juuri ajettavuuden ja ketteryyden takia. Kaikin puolin hyvä peli, mutta ei vaan riittävästi tehoa.