• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Yamaha 1200 fj -90 kaasutin tulvii?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lapikas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moi
Syksy ja kylmemmät ilmat saapuivat ja sama vika kun aikaisen keväällä et yksi kaasutin tulvii kun yön yli on parkissa? Eli onkohan neulaventtiilin kumi mennyt vanhaksi ja kovaksi vai mikä? Jos on niin onkohan kova homma purkaa ja vaihtaa itse kokemuksia kyseiseistä toiminnasta ei ole eli onnistuisko se tumpelolta :dunno:vaihtaa! Ja jos mahdollista niin kuvalliset purkuohjeet tervetulleita nim. talvi tulossa!!!

Onko sulla siinä se tyhjennysruuvi kaasarissa? Mun vanha 6r teki tota ja se johtui jostain sakasta tai roskasta. Laiskana kokeilin aina ensin tota.

Juu kyl siinä kyljessä näkyy olevan tyhjennysroppu häätyy kokeilla sitä jospa siitä olisi vaikutusta! Mutta tuntuu kummalta kun se ei heti ala tulviin vaan jonkun tunnin päästä jos siinä olisi roska niin eiks se alkaisi heti tulviin?

Riippuu roskasta. Se tulvii, kun roska tukkii. Yleisin on startatessa, varsinkin, kun on sakkaa, Kuten sanoin, olen laiska, joten kaikki kokeillaan ennen atomeiksi laittoa. Nykybensat on surkeita ja jos olet ajellut 95 käyttäen, sieltä voi löytyä kummia, jos joudut purkamaan.

Back