Se on se aika vuorokaudesta kun Aurinko ei paista, vaan on pimeää.......Paitsi että mitkä yöt, kun mie en muista ihan älyttömästi siellä viime vuonna nukkuneeni. Biletystä 25 h/vrk ja silleen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on se aika vuorokaudesta kun Aurinko ei paista, vaan on pimeää.......Paitsi että mitkä yöt, kun mie en muista ihan älyttömästi siellä viime vuonna nukkuneeni. Biletystä 25 h/vrk ja silleen?
Ja minut piposta jossa lukee Tiukkapipo. Ehkä myös pinkeistä croksien tapaisista kengistä. Saa myös tulla juttelemaan (jos olen siinä kunnossa että osaan jotain vastataSehän on vaan positiivista jos meidän kantturalauman ja reikäpäiden ei tarvitse rymytä jaVaraudu sitten siihen, että paikalla on huonoa seuraa........niin no eiköhän sinne onneksi tule muitakin kuin minä.siellä silloinkaan keskenään (vaikka siinäkin ollaan lahjakkaita).![]()
Eikä mekään mitään mukavia ihmisiä olla, mutta saa tulla juttusille jos uskaltaa. Miut tunnistaa esimerkiksi alushousuista joissa lukee Päivänsäde.![]()
Olitko se muuten sinä joka kävi syömässä duunipaikallani P.harjulla keittoa ja toivotti tervetulleeksi Kotaseen?Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina, joten jos saunalla näette (kuulette) kovaäänisen lyhyt tukkaisen pisamanaamaisen mopoakan, niin se olen sitten tod. näk. minä...![]()
![]()
Hmmmmm..... Toivottavasti sitten saunassa riittää löylyä, sama kuka tuota virkaa hoitaa kunhan löylyä riittääMinä olen kunnian saanut olla Saunamajurina, joten jos saunalla näette (kuulette) kovaäänisen lyhyt tukkaisen pisamanaamaisen mopoakan, niin se olen sitten tod. näk. minä...![]()
![]()
Ikäviä ihmisiä ollut saunassa jos löylysanko on pois otettuViime vuonna satuin olemaan hetken ainoana naisena saunassa joten sain kunnian vastata löylynheitosta jopa pari minuuttia ennenkuin ne punaisena kyyristelevät äijät kiskoi miulta sen sankon pois. Höh.
Kait SaunaMajuri pitää huolen siitä, että löylyt on hyvät jo torstai iltana?Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina,
En ainakaan muista, että olisin Punkaharjulla (jos P.Harju tarkoittaa sitäOlitko se muuten sinä joka kävi syömässä duunipaikallani P.harjulla keittoa ja toivotti tervetulleeksi Kotaseen?Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina, joten jos saunalla näette (kuulette) kovaäänisen lyhyt tukkaisen pisamanaamaisen mopoakan, niin se olen sitten tod. näk. minä...![]()
![]()
Viime vuonna satuin olemaan hetken ainoana naisena saunassa joten sain kunnian vastata löylynheitosta jopa pari minuuttia ennenkuin ne punaisena kyyristelevät äijät kiskoi miulta sen sankon pois. Höh.
No sitten sitä soppaa nautti joku muu sieltä päin.En ainakaan muista, että olisin Punkaharjulla (jos P.Harju tarkoittaa sitä) käynyt keitolla. Keittoa on tullut kyllä muualla otettua...
Tylsiä miehiä on sulla ollu saunakavereina, jos on sankon pois ottaneet!![]()
![]()
Eiköhän sauna ole lämmin jo torstainakin, kun kerran porukkaa on jo silloin tulossa. Itse en välttämättä ole sitä silloin vielä lämmittämässä, mutta eiköhän joku hoida asian. Ja saahan sitä sitten itsekin lämmittää.![]()
Toivotaan, että kelit suosisi meitä!
Sateen sattuessa.....sateessa........Kelit näyttää vähän vetisiltä, mutta kait se olisi kostea reissu ollut kuitenkin.![]()
Täydet kymmenen pistettäMinä olen kunnian saanut olla Saunamajurina![]()
Nyt kun hataria muistikuvia kaivelen, niin taisit olla yläpellolla naapurina? Kuka hitto on lyöny taas halolla päähän ja vienyt muistin? Oli muuten vähän livakan tuntuinen se pelto pois lähtiessä.Ja minut piposta jossa lukee Tiukkapipo. Ehkä myös pinkeistä croksien tapaisista kengistä. Saa myös tulla juttelemaan (jos olen siinä kunnossa että osaan jotain vastata)![]()
Mitä? Satoiko Kotasessa? Hmmmmm..... Ei Kait?Jepujee, Kotasesta taas selvitty hengissä. Vaikka perjantaina olikin niin märkää,Kiitos kaikille, jotka uhmasivat luonnonvoimia ja saapuivat paikalle! Ensi vuonna nähdään taas Kotasessa!![]()
![]()