• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XXXIV International Kotas-Ralli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paitsi että mitkä yöt, kun mie en muista ihan älyttömästi siellä viime vuonna nukkuneeni. Biletystä 25 h/vrk ja silleen?
Se on se aika vuorokaudesta kun Aurinko ei paista, vaan on pimeää.......
wink.gif
wink.gif

Varaudu sitten siihen, että paikalla on huonoa seuraa........niin no eiköhän sinne onneksi tule muitakin kuin minä.
Sehän on vaan positiivista jos meidän kantturalauman ja reikäpäiden ei tarvitse rymytä ja  
033102beer_1_prv.gif
siellä silloinkaan keskenään (vaikka siinäkin ollaan lahjakkaita).

Eikä mekään mitään mukavia ihmisiä olla, mutta saa tulla juttusille jos uskaltaa. Miut tunnistaa esimerkiksi alushousuista joissa lukee Päivänsäde.
tounge.gif
Ja minut piposta jossa lukee Tiukkapipo. Ehkä myös pinkeistä croksien tapaisista kengistä. Saa myös tulla juttelemaan (jos olen siinä kunnossa että osaan jotain vastata
biggrin.gif
)

Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina, joten jos saunalla näette (kuulette  
wink.gif
) kovaäänisen lyhyt tukkaisen pisamanaamaisen mopoakan, niin se olen sitten tod. näk. minä...  
biggrin.gif

Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina, joten jos saunalla näette (kuulette  
wink.gif
) kovaäänisen lyhyt tukkaisen pisamanaamaisen mopoakan, niin se olen sitten tod. näk. minä...  
biggrin.gif
Olitko se muuten sinä joka kävi syömässä duunipaikallani P.harjulla keittoa ja toivotti tervetulleeksi Kotaseen?

Viime vuonna satuin olemaan hetken ainoana naisena saunassa joten sain kunnian vastata löylynheitosta jopa pari minuuttia ennenkuin ne punaisena kyyristelevät äijät kiskoi miulta sen sankon pois. Höh.

wink.gif
biggrin.gif
Hmmmmm..... Toivottavasti sitten saunassa riittää löylyä, sama kuka tuota virkaa hoitaa kunhan löylyä riittää
biggrin.gif

PS. Et sää nyt niin kovin kovaääninen ole, ihan normaalistihan tuo keskustelu kuuluu - ainakaan Rotassa
wink.gif

wink.gif
biggrin.gif
Olitko se muuten sinä joka kävi syömässä duunipaikallani P.harjulla keittoa ja toivotti tervetulleeksi Kotaseen?

Viime vuonna satuin olemaan hetken ainoana naisena saunassa joten sain kunnian vastata löylynheitosta jopa pari minuuttia ennenkuin ne punaisena kyyristelevät äijät kiskoi miulta sen sankon pois. Höh.
En ainakaan muista, että olisin Punkaharjulla (jos P.Harju tarkoittaa sitä  
smile_org.gif
) käynyt keitolla. Keittoa on tullut kyllä muualla otettua...  
biggrin.gif
Tylsiä miehiä on sulla ollu saunakavereina, jos on sankon pois ottaneet!  
033102ass_1_prv.gif

Eiköhän sauna ole lämmin jo torstainakin, kun kerran porukkaa on jo silloin tulossa. Itse en välttämättä ole sitä silloin vielä lämmittämässä, mutta eiköhän joku hoida asian. Ja saahan sitä sitten itsekin lämmittää.  
biggrin.gif

Toivotaan, että kelit suosisi meitä!

En ainakaan muista, että olisin Punkaharjulla (jos P.Harju tarkoittaa sitä  
smile_org.gif
) käynyt keitolla. Keittoa on tullut kyllä muualla otettua...  
biggrin.gif
Tylsiä miehiä on sulla ollu saunakavereina, jos on sankon pois ottaneet!  
033102ass_1_prv.gif

Eiköhän sauna ole lämmin jo torstainakin, kun kerran porukkaa on jo silloin tulossa. Itse en välttämättä ole sitä silloin vielä lämmittämässä, mutta eiköhän joku hoida asian. Ja saahan sitä sitten itsekin lämmittää.  
biggrin.gif

Toivotaan, että kelit suosisi meitä!
No sitten sitä soppaa nautti joku muu sieltä päin.

Toivotaan että tänä vuonna on mukavampia miehiä. Saunassa ja muutenkin.
tounge.gif
Kelit näyttää vähän vetisiltä, mutta kait se olisi kostea reissu ollut kuitenkin. Viime viikonlopun ponutemmellys oli ihan loistava, luulisin että muutaman päivän päästä on vähintään yhtä hauskaa.
062802jumpie_prv.gif

Ensin me oltiin ihan että IIK ja sitten me oltiin ihan että KÄÄK.
biggrin.gif
Oli erittäin hauska ja kostea reissu, olo on väsynyt mutta onnellinen.

Kiitos järjestäjille, ja anteeksi jos ruoskin jotakuta liian lujaa..
tounge.gif

Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina 
biggrin.gif
Täydet kymmenen pistettä
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
........ joka kerran saunassa käydessä oli löylyä riittävästi, jo torstaista lähtien, joten homma toimi mallikkaasti, ja muutenkin ISO KIITOS järjestäjille, porukkaahan olisi toki sopinut alueelle enemmänkin, mutta ne jotka eivät olleet paikalla eivät tiedä mistä jäivät paitsioon...
wink.gif
wink.gif
wink.gif

Kiitos vaan teille...'sisseille' ,jotka eivät pienestä kosteudesta välitä.
Ralli oli työtehtävissä minulle eka kerta ja ei takuulla viimeinen...
Ne motoristit jotka uskaltautuivat paikalle...osasivat myös pitää hauskaa.
Sauna oli joka kerta kun itse siellä kävin,aivan ykköskunnossa.Löyly riitti ja vettäkin sai hanasta pesuveden tekoa varten....
nooh,muutamia ikäviä palovammojakin saivat jotkut,mutta rallielämä on...
smile_org.gif

Ensivuonna uudestaan....kavereita mukaan...
bowdown.gif

Jepujee, Kotasesta taas selvitty hengissä. Vaikka perjantaina olikin niin märkää, niin silti paikalle uskaltautuneilla oli hieno meininki! Saunassakin oli hieno tunnelma, välillä ruuhkaan asti.
biggrin.gif
Kiitos kaikille, jotka uhmasivat luonnonvoimia ja saapuivat paikalle! Ensi vuonna nähdään taas Kotasessa!
062802moto_prv.gif

Ja minut piposta jossa lukee Tiukkapipo. Ehkä myös pinkeistä croksien tapaisista kengistä. Saa myös tulla juttelemaan (jos olen siinä kunnossa että osaan jotain vastata  
biggrin.gif
)
Nyt kun hataria muistikuvia kaivelen, niin taisit olla yläpellolla naapurina? Kuka hitto on lyöny taas halolla päähän ja vienyt muistin? Oli muuten vähän livakan tuntuinen se pelto pois lähtiessä.

Back