• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX- vaihdelaatikkoremontti......

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morommoro, olinkin jo utelias että kuinka tuossa kävi.
smile_org.gif
Kova kasailu tuossa on vielä, laita ihmeessä teknistä infoa kuinka luonnistaa, mua ainakin kiinnostaa.
Ainoa mikä ihmetyttää on se, että miten alkup. loota on saatu niin pahaan kuntoon.
Onnea ja menestystä!
wink.gif

Hommasin koko lootan motodudesilta eli blackbird.fi:stä, loota on jostain purkupyörästä, mutta todella siistissä kunnossa ja kohtuu hintaan......  
cool.gif

Palvelu on erinomaista!!! Siitä suuri KIITOS!!!!! Laittoivat vielä sähköpostilla ohjeita kasaamiseen!!!!  
buttrock.gif
Hienoa kuulla että asiointi tuolla blackbird.fi:ssä tuotti hyvää tulosta.

Olen itsekin ajatellut hankkivani tuolta omaan XX:ään kaikenlaista tilpehööriä jota ei muualta oikein tahdo löytyä, ja jos homma toimii ilman mitään eri hienoja nettikauppavirityksiä niin mikäs siinä, saanevat minustakin asiakkaan.

/MarcusB

No morjes vaan!!!

Tänään saatiin pyörä vihdoin nippuun ja koneesta savut.... Vielä ainakin pelittää hienosti!  
wink.gif

Tässä lähipäivinä ruuvaan vielä viimeset katteet kiinni ja kylille näytille.....
cool.gif

MORO!

No niin nyt on joku sata kilsaa kurvailtu ja laatikko tuntuu paljon paremmalta kuin entinen!!!!
biggrin.gif
Voi sanoa että oli hyvä ostos!!!

Oli myös erittäin antoisaa olla mukana laittamassa konetta.....

Sen opin tästä rempasta että otan seuraavaan remppaan purkuvaiheessa mukaan digikameran, niin ei tarvi aina miettiä et mikä oli mistäkin, kun on kuvat!!!! Sitä joutuu meinaan tekemään, vaikka kuinka kaikki merkittiin purkaus vaiheessa!!! No onneks on onnellinen loppu!!!
cool.gif

Ei muuta kun kaikille hyvää ajokautta ja turvallisia ohituksia!!!

Sir_R

Hauska kuulla että homma onnistui. Nyt tuntuu varmaan pyöräkin tutulta ..
wink.gif
Ja luottamus omaan osaamiseen lisääntynyt. Tämän urakan jälkeen oletkin valmis tekemään kaikki huollot itse, joten rahaa säästyy jatkossa. Hyvää kevään alkua vaan!
062802moto_prv.gif

Back