Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, vaan se onOriginaali on anaalista.
Tahtoo kans. Mistä ja mihin hintaan tuollaisen sais tilattua järkevimmin?Mulla on Corbin Gunfighter
![]()
Ei välttämättä paras kyydissä olevalle, mutta kuskille erinomainen, verrattuna originaaliin. Tuolla ajaa perse puutumatta vaikka millaista siivua. En vaihda takas.
Originaali on anaalista.
Corbin on matalampi ja leveämpi, ja kun stongaa nostaa hieman, tulee ajoasennosta hieman pystympi eikä hartiat tulee enää kipeäksi pienillä nopeuksilla.
Tässä hommassa ei ole koskaan mitään järkeä.Tahtoo kans. Mistä ja mihin hintaan tuollaisen sais tilattua järkevimmin?Mulla on Corbin Gunfighter
![]()
Ei välttämättä paras kyydissä olevalle, mutta kuskille erinomainen, verrattuna originaaliin. Tuolla ajaa perse puutumatta vaikka millaista siivua. En vaihda takas.
Originaali on anaalista.
Corbin on matalampi ja leveämpi, ja kun stongaa nostaa hieman, tulee ajoasennosta hieman pystympi eikä hartiat tulee enää kipeäksi pienillä nopeuksilla.
Minä olen 189cm.Mites kuskinpituus vaikuttaa asiaan jos madaltaa, niin pitemällä kaverilla on taas polvikulma?![]()
No nyt kuulostaa hyvälle. Paljonko tuli kaikille muutoksille yhteensä hintaa?Minä olen 189cm.Mites kuskinpituus vaikuttaa asiaan jos madaltaa, niin pitemällä kaverilla on taas polvikulma?![]()
Nostin perää 2cm, ja laitoin Buell12X:n jalkatapit, jotka on 2cm matalammat, ja stongaan 2 cm välipalikat, joten Bläkkäristä tuli tosi hyvä mulle.
Perän nosto ei maksa mitään, kun löytää sopivan prikan. Buellin tapit tais maksaa 100e, samoin noin palaset stongaan.No nyt kuulostaa hyvälle. Paljonko tuli kaikille muutoksille yhteensä hintaa?Minä olen 189cm.Mites kuskinpituus vaikuttaa asiaan jos madaltaa, niin pitemällä kaverilla on taas polvikulma?![]()
Nostin perää 2cm, ja laitoin Buell12X:n jalkatapit, jotka on 2cm matalammat, ja stongaan 2 cm välipalikat, joten Bläkkäristä tuli tosi hyvä mulle.