Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa katsoa myöskin ettei sytytystulppien poteroihin ole päässyt vettä. Jos vettä makailee tulppapoteroissa kauan niin puolat voipi ottaa nokkinsa.Mistä mun kannattais ruveta etsimään vikaa, kun minun -96 xx hyytyi kovassa vesisateessa ja rupesi pyörimään muutamalla pytyllä? Kun sitten vein katoksen alle ja annoin pyöriä niin sitten rupes toimimaan, vettä kaasareissa???![]()
Hitto, täytyypä katsoa toi liitin. Itsellä on ruiskupeli ja FI-valo silloin tällöin syttyy palamaan. Varmin tapa on saada FI-valo palamaan on ajaa sateella johonkin monttuun, jolloin pyörä rupeaa nykimään vähäksi aikaa ja kun FI-valo on syttynyt, pyörä toimii täysin normaalisti vaikka ajelis kuinka huonoilla teillä tahansa... Toivottavasti ongelma olisi tuossa liittimessä..Vanhat tulpanjohdot saattavat aiheuttaa lapilyonteja sateella.
Lisaksi xx:ssa on eras parin johtoliittimen kumihuppu johon saattaa kertya vesi sateella tai pesussa, sijaitsee (jos istut pyoran paalla) vasemman nilkan-pohkeen kohdalla runkopalkin takana/tankin alla, hupun isompi suu on hieman ylospain (yleensa) ja nain vesi paasee sinne kertymaan. Ruiskupelissa saattaa sytyttaa FI hairiovalon vaikka pyora kaykin ja toimii ihan normaalisti, tuon liitoksen kuivaaminen auttaa.
Sorry aakkoset, ulkomailla nyt.
Veikkaisin juurikin tuota liitos"huppua", tuosta johtuen kun vikavalo syttyy, niin se ei anna mitaan vikakoodia.Hitto, täytyypä katsoa toi liitin. Itsellä on ruiskupeli ja FI-valo silloin tällöin syttyy palamaan. Varmin tapa on saada FI-valo palamaan on ajaa sateella johonkin monttuun, jolloin pyörä rupeaa nykimään vähäksi aikaa ja kun FI-valo on syttynyt, pyörä toimii täysin normaalisti vaikka ajelis kuinka huonoilla teillä tahansa... Toivottavasti ongelma olisi tuossa liittimessä..Vanhat tulpanjohdot saattavat aiheuttaa lapilyonteja sateella.
Lisaksi xx:ssa on eras parin johtoliittimen kumihuppu johon saattaa kertya vesi sateella tai pesussa, sijaitsee (jos istut pyoran paalla) vasemman nilkan-pohkeen kohdalla runkopalkin takana/tankin alla, hupun isompi suu on hieman ylospain (yleensa) ja nain vesi paasee sinne kertymaan. Ruiskupelissa saattaa sytyttaa FI hairiovalon vaikka pyora kaykin ja toimii ihan normaalisti, tuon liitoksen kuivaaminen auttaa.
Sorry aakkoset, ulkomailla nyt.
Toki nainkin, tuon hupun kuivaamalla olen ns. korjannut kolme B-Birdia, joten kannattaa katsoa.Kaasari mallissahan tuon hupun alla on joukko erillisiä liittimiä, kun taas ymmärtääkseni ruiskussa (ainakin) yksi moninapaisempi liitin?![]()
Omasta kokemuksesta -96 -> -98 malleissa ei ole tuo huppu kovin ongelmallinen paikka, vai onko jollain muita kokemuksia?![]()
Kyllä se vesi taitaa helpoiten mennä sinne käsittämättömän syviin tulpan koloihin ja aiheutaa häikkiä sytytykselle.![]()
Mulla -97 xx oireili samalla tavalla. Hyytyi ihan tykkänään kostealla kelillä yli 60kmh:n vauhdissa.Mistä mun kannattais ruveta etsimään vikaa, kun minun -96 xx hyytyi kovassa vesisateessa ja rupesi pyörimään muutamalla pytyllä? Kun sitten vein katoksen alle ja annoin pyöriä niin sitten rupes toimimaan, vettä kaasareissa???![]()