G
Guest
Guest
Olen lukenut että XX:n takajarru ottaa heikohkosti,kuten minulla, saa runtata tosissaan jos haluu jarrun ottavan kunnolla.Mites muilla Blackbird kuskeilla? Onko tämä pyärän ominaisuus vai mikä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lyhyesti: se on ominaisuus. Ajelehan vaan huoletta.Olen lukenut että XX:n takajarru ottaa heikohkosti,kuten minulla, saa runtata tosissaan jos haluu jarrun ottavan kunnolla.Mites muilla Blackbird kuskeilla? Onko tämä pyärän ominaisuus vai mikä?![]()
Mitenkäs hidasajo onnistuu noilla dual-jarruilla, jos kerran jarrupoljin vaikuttaa molempiin päihin ja vieläpä etupainotteisesti? (näin olen dualin toiminnan ymmärtänyt) Hidasajolla tarkoitan siis esim.liikennevaloihin r y ö m i n t ä ä ...Takajarru pelkkä mukana matkustaja, eipä sitä ole juurikaan tullut poljettua. Etusen kautta ote ja Duali hoitaa loput, kyllä se pysähtyy![]()
Hidasajo onnistuu dualeilla ihan normaalisti. Kun dualeilla jarruttaa takasella niin ei se etunen tule mukaan koko voimalla ja taas toisinpäin.Mitenkäs hidasajo onnistuu noilla dual-jarruilla, jos kerran jarrupoljin vaikuttaa molempiin päihin ja vieläpä etupainotteisesti? (näin olen dualin toiminnan ymmärtänyt) Hidasajolla tarkoitan siis esim.liikennevaloihin r y ö m i n t ä ä ...
Jos nyt olen oikein ymmärtäny dualien sielunelämää, niin etujarrulla jarruttaessa takajarru lähtee mukaan vasta siinä vaiheessa, kun etupää painuu alaspäin. Näin ollen hitaasti ajettaessa ja jarruttaessa jarrut toimivat erikseen.. Viisaammat saavat korjata, jos olen väärässä.. Mutta itsekkin olen unohtanut lähes kokonaan takajarrun käytön, ainoastaan hiekkateillä sitä tulee silloin tällöin käytettyä.Mitenkäs hidasajo onnistuu noilla dual-jarruilla, jos kerran jarrupoljin vaikuttaa molempiin päihin ja vieläpä etupainotteisesti? (näin olen dualin toiminnan ymmärtänyt) Hidasajolla tarkoitan siis esim.liikennevaloihin r y ö m i n t ä ä ...Takajarru pelkkä mukana matkustaja, eipä sitä ole juurikaan tullut poljettua. Etusen kautta ote ja Duali hoitaa loput, kyllä se pysähtyy![]()
Näinhän se on!Jos nyt olen oikein ymmärtäny dualien sielunelämää, niin etujarrulla jarruttaessa takajarru lähtee mukaan vasta siinä vaiheessa, kun etupää painuu alaspäin. Näin ollen hitaasti ajettaessa ja jarruttaessa jarrut toimivat erikseen.. Viisaammat saavat korjata, jos olen väärässä.. Mutta itsekkin olen unohtanut lähes kokonaan takajarrun käytön, ainoastaan hiekkateillä sitä tulee silloin tällöin käytettyä.