Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Pitää tallilla ottaa kuva tuosta. Kerran on paikallaan minun pleksi ollu ja kaksi päivää se kerkes ajossa olla kunnes vaihdoin pois.
Ja uutena on ostettu et melkosen uuden veroinen siis.
Mutta laittelen joku päivä infoa enempi kun tarkistan et mikä pleksi se nyt varmasti onkaan. Muisti kun saattaa pettää.
Ostin pari kuukautta sitten 2004 XX:n ja siinä on saman näköinen GIVI:n plexi.
Olen n. 180 cm pitkä ja minua vaivaa hartioihin sekä erityisesti kaulaan kurkun kohdalle osuva viima/pyörre.
Mahtaisiko esim. tuo MRA:n tuplakupla tai joku muu plexi nostaa virtausta sopivasti hieman korkeammalle?
Kyllä kait se paras on ajaa ilman minkäänlaista pleksiä. Ei suhise pyörteet ja asentokin säilyy "itsestään". Itsellä (184cm)kuitenkin touring tällä hetkellä (+korotettu tanko) ja on parempi kuin vakio. Kun tuo kyykky asento ei oikein meinaa pitemmillä matkoilla tuntua ihan luonnolliselta
Tuplaa pitäisi vielä kokeilla. Ei varmaan hassumpi.
Ostin pari kuukautta sitten 2004 XX:n ja siinä on saman näköinen GIVI:n plexi.
Olen n. 180 cm pitkä ja minua vaivaa hartioihin sekä erityisesti kaulaan kurkun kohdalle osuva viima/pyörre.
Mahtaisiko esim. tuo MRA:n tuplakupla tai joku muu plexi nostaa virtausta sopivasti hieman korkeammalle?
Tuli hankittua MRA tuplakupla ja se tuo ilmavirtauksen eri tavalla GIVI:n plexiin verrattuna siten, ettei kaulan kohdalle tule häiritsevää tuulta. Sinänsä kypärään tuntuisi ehkä tulevan hieman enemmän painetta, mutta se ei minua häiritse, koska muuten se on minusta mukavamman tuntuinen ajossa.