Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos vinkistä, täähän ei tosiaan aina.. ole..."järkisyy" miks mopoon haluu jotain..."uutta"ite tilasin aikanaan puigin tuolta. en muista tarkkaa toimistusaikaa, olisko menny viikko toista..
http://www.bs-motoparts.com/Sprache/en/Englisch.htm
elä höpötä, aina löytyy järkisyy sille, miksi pitää ehdottomasti hankkia kirkkaat vilkut, tuplakupla, sliparit ja muut kapistukset.Kiitos vinkistä, täähän ei tosiaan aina.. ole..."järkisyy" miks mopoon haluu jotain..."uutta"ite tilasin aikanaan puigin tuolta. en muista tarkkaa toimistusaikaa, olisko menny viikko toista..
http://www.bs-motoparts.com/Sprache/en/Englisch.htmpaitsi toi iskari tietty![]()
![]()
Mulla orkkis vaihdetaanitellä on tuplakupla ja pituutta on 177 ja jotenki tuntuu kovalta kypärän äänet. mutta kun laittaa kädet ja selän ihan suoraksi niin meteli lakkaa...veikkaan että vakiopleksi toimis mulla paremmin, mut pitäs saada koittaa jollain![]()
no perhana, kyllä kävis jos vaan sais varmuuden että auttaako ongelmaanMulla orkkis vaihdetaanitellä on tuplakupla ja pituutta on 177 ja jotenki tuntuu kovalta kypärän äänet. mutta kun laittaa kädet ja selän ihan suoraksi niin meteli lakkaa...veikkaan että vakiopleksi toimis mulla paremmin, mut pitäs saada koittaa jollain![]()
![]()
Multa löytyisi ylimääräisenä tollainenMulla oli tuollainen ---> (kuva) kiinni ja toimi tosi hyvin .. miehellä pituutta 183cm (35v sitten intissä)
Hommasin orkkiksen kokeilumielessä kun ei ollut aiemmin kiinni... pyörä on ihan hemmetin levoton yx päällä jos on peräboxi kiinni. Touring plexillä ei ollu mitään ongelmaa missään tilanteessa.
Tuommoinen se taitaa olla mikä minullakin on ja taitaa olla saman värinenkin. Ja on täälläkin ylimääräisenä jos noita joku nyt oikein useita haluaaMulla oli tuollainen ---> (kuva) kiinni ja toimi tosi hyvin .. miehellä pituutta 183cm (35v sitten intissä)
Hommasin orkkiksen kokeilumielessä kun ei ollut aiemmin kiinni... pyörä on ihan hemmetin levoton yx päällä jos on peräboxi kiinni. Touring plexillä ei ollu mitään ongelmaa missään tilanteessa.