Mulla on Krauserin telineet xx:ssä (pyörä tuotu saksasta)ja ne on varmaan ihan yhtä tukeva/hutera kuin tuo sw:n telinekkin. Emäntä ei suostu edes kyytiin tulemaan ellei tuo takalaukku ole kiinni ja kuulemma nojailee siihen ihan reilusti mutta ei kuitenkaan kokopainolla. Sivutelineet olen raksinut pois kun laitoin minivilkut taakse(orggis vilkut sivuraudoissa kiinni) niin nuo sivuraudat saa paikoilleen kolmella pultilla / puoli eli noin 10 minuutin homma ja kun niitä harvoin tarvii.Sainpas viimeinkin ne kuvat otettua laukut paikallaan.
Verrattuna Kapan telineeseen, laukut tulevat vajaan sentin ulommas kummallakin puolella, joten ei suurta eroa siihen ole.
Takalaukku on mun mielestä tukevammin kiinni kuin Kapan telineessä, joten olettaisin että ainakin jossain määrin siihen voi nojailla. Tuskin nyt koko painollaan kuitenkaan...
Kuva krauserin sivuilta
P.S. Hyvää palvelua Krauserilta kun laitoin mailia sinne ja kerroin yhden lukitus vivun murtuneen niin vastasivat seuraavanapäivänä, että pistäävät uuden tulemaan postissa mulle.