• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX:ien kokoontumisajot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XX-xenon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XX:ien kokoontumisajot.. -

• 1. Totta maar, paikalle makso mitä makso

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Voishan tuolla käydä jos ei muuta tekemistä ole

• 3. juu, ei kiitos

• 4. mikä xx..?

• Ääniä yhteensä
    0
Moi!

Tullaan jos vain saadaan lomat passaamaan sopivasti. Iisalmen ympäristössä on kivoja teitä ajella, jos pikkasen pidemmällä haluaa käydä, niin voi vaikka ajella Jyrkän ruukkialueelle, taitaisi olla vajaa 100 km per sivu. Runnin kylpylälle ( http://www.runni.fi/fi/ ) ja alueella olevalle museokanavalle on matkaa noin 25 km per sivu. Lapinlahden Matin Ja Liisan asemalle noin 30 km per sivu. Jyrkän tie muistaakseni aika kivan mutkainen ja mäkinen pätkä. http://www.multi.fi/carrefour/raphael/pgallery/jyrkkakoski.html

Mulla on jonkinverran paikallistuntemusta, kun olen asunut Iisalmessa reilut 20 vuotta.

Mukaan varmaankin mahtunee yksi CBF? Vaimo kun ajelee moisella mopedilla.
062802moto_prv.gif

-Harri-

Moi!

Tullaan jos vain saadaan lomat passaamaan sopivasti. Iisalmen ympäristössä on kivoja teitä ajella, jos pikkasen pidemmällä haluaa käydä, niin voi vaikka ajessa Jyrkän ruukkialueelle, taitaisi olla vajaa 100 km per sivu. Runnin kylpylälle ja alueella olevalle museokanavalle on matkaa noin 25 km per sivu. Lapinlahden Matin Ja Liisan asemalle noin 30 km per sivu. Jyrkän tie muistaakseni aika kivan mutkainen ja mäkinen pätkä. http://www.multi.fi/carrefour/raphael/pgallery/jyrkkakoski.html

Mulla on jonkinverran paikallistuntemusta, kun olen asunut Iisalmessa reilut 20 vuotta.

Mukaan varmaankin mahtunee yksi CBF? Vaimo kun ajelee moisella mopedilla.
062802moto_prv.gif

-Harri-
Eiköhän se CBF:kin mahdu joukkoon, kun ei huudella kovaan ääneen. Voittehan te tulla XX:llä pihaan  
wink.gif
Ja mukavaa mutkaa löytyy niitä kaipaaville  
062802moto_prv.gif
.

Ei muuta kuin nimeä listaan... Sinne "Kokoontumiset" osioon  
cool.gif
.

pitäiskö kopsata se kokoontumisten ilmoitus tännekki malliksi..?
Tarkoittiko hän näin??

Heipä hei kaikki XX:llä ratsastavat!

Olet tervetullut "ensimmäiseen viralliseen Honda XX kokoontumiseen"

Paikka: Iisalmi

Aika: 2.-4.7.2010

Ohjelma: karaoke perjantai iltana, saunomista, makkaranpaistoa, yhdessäoloa.

Oheistapahtumat: Jos ketään kiinnostaa
Paraatiajo Iisalmen torille, yhteiskuvaus.
idea3.gif

Elikkä, ei muuta kuin nimeä listaan niin osataan varata riittävästi majoituspaikkoja. Ilmoittautuminen löytyy etusivulta, oikeasta laidasta "kokoontumiset" osion alta kohdasta XX Meeting. Siinä Rata-ajopäivät osion yläpuolelta.

Mukana:
-Weni
-XX-xenon (x2)
-H@nde (x2)
-Harri M. (x2)
-Antti XX
-Jaskax

Näin monta pyörää, ainaskin...

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

juu, tarkoitti hän noin.

ja vielä ku kaikki tämän lukevat sitte muistaa ilmoittautua sinne pääsivun kokoontumisiin, niin hyvin mennee!

kai me voidaan käyttää sanaa "virallinen" kokoontuminen..? vai onko se niin virallinen..? mut ei kai ennen kuiten tuollaista ole ollu, siinä kai ollaan oikeassa. jos joku muuta tietää, niin ilmoittakoon...  
smile_org.gif

Juuri näin, onhan epävirallinenkin virallinen  
wink.gif
Toivottavasti saadaan Iisalmen Koljonvirralle piiiiitkä rivi XX:iä. Ja torille täräytetään kahville semmosella poppoolla jotta muistaavat meidät...
buttrock.gif

Mukana...
biggrin.gif
yxin...
sad_orig.gif
mutta mukana kuitenki!
062802jumpie_prv.gif
Tervetuloa, tulet ehkä yksin, mutta yksin ei tarvitse olla.

Ja hoitaahan jokainen majoitusvarauksen itse

VIRALLINEN ILMOITUS löytyy...

Pääsivu-> Kokoontumiset (siinä oikeassa laidassa)-> XX Meeting

Tuostakin pääsee: Kutsu XX - miittiin

Sinne lisäilen ilmoittautuneet ja lisäilen pyöriä alareunaan sen mukaan.

Edit by Holtsu: Lisätty linkki ilmottautumisviestiketjuun.

Tuli sitten tehtyä mökki varauskin, ettei jää ilman  
biggrin.gif

Koljonvirta Camping
Ylemmäisentie 6
74160 IISALMI
Puh. (017) 825 252
Gsm 050 321 3846
koljonvirta(a)koljonvirta.fi

Sama teki mulle, ekalla ei vastannut mutta toisella yrittämisellä onnisti. Pyysi soittamaan 17-18 välillä jolloin tavoittaa parhaiten.
nixweiss.gif

Tänään tuntu Tuulalla olevan kiirettä
omg.gif
Mutta laittakaa meiliä menemään millaisen majoituksen haluatte, vastailee sitten. Tieto heille on välitetty jotta XX:iä tulee heinäkuun 1. viikonloppu piha täyteen
062802moto_prv.gif

Sama teki mulle, ekalla ei vastannut mutta toisella yrittämisellä onnisti. Pyysi soittamaan 17-18 välillä jolloin tavoittaa parhaiten.
nixweiss.gif
Minä soitin aamupäivällä ja kehoitti soittelee klo18.

Jos on enempi sellaisia vanhoja tuttuja niin varmaan toi isoin mökki pälvelee kanssa hyvin.

Tasokkaampi kahdeksan hengen mökki
Keittiö (mikrouuni, sähköuuni, jääkaappi, kahvinkeitin ja astiat kahdeksalle), wc, suihku ja sauna, televisio, olohuone (kaksi sänkyä), erillinen makuuhuone (kaksi sänkyä) ja parvi (neljä sänkyä)

suapiko vaimo tulla susukilla, vai pitääkö tulla kaks päällä...?

Oon muuten kerran ollu itsesasiassa R1 kokoontumisessa hontalla, silloin oli sellainen kalusto tallissa......

Back