Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en noihin korkeuksiin harvenevalla päälaellani yllä, mutta koivet on lainattu 190cm:ltä jolppiselta, samoin karvaiset kätöset.Hondalla tuli ajettua kaksi kesää, yhteensä noin 25tkm, Busalla ja 12R:llä olen myös ajellut muutaman kerran.Asiaan: Joku kaikkia kokeillut voisi kommentoida miten ko. laitteet sopivat isolle (190cm), vaikkakin solakallekuskille.![]()
Itse olen 185cm pitkä ja hyvin nämä sopivat pitkälle kuskille, eli tilaa riittää, Busassa en muuten nähnyt kunnolla mittariston yläreunaa/varoitusvaloja, tämä siis vakiopleksillä...
MP Maailma-lehden ensimmäisessä numerossa oli näiden pyörien testi...
Mun mielestä on ihan sama minkä näistä valitsee, loistavia pyöriä kaikki!![]()
Tossa voin kommentoida, että edellinen mp oli zzr1200 ja nykyinen on 12r. Mitään järkyttävää tehoeroa ei nuiden välillä ole. 12r vaan lähtee hiukan ripeämmin kaikissa ajotilanteissa + iskunvaimennus on etu+takapäässä monipuolisemmin säädettävissä kuin zzr1200 tai XX:ssä. Kaarreajo-ominaisuudet on 12r:ssä merkittävästi paremmat kuin zzr1200/XX:ssä mutta heikommat kuin 10r:ssä. Kaikkia em. prätkiä olen kokeillut. Nykyinen on -05 12r.Itse en noihin korkeuksiin harvenevalla päälaellani yllä, mutta koivet on lainattu 190cm:ltä jolppiselta, samoin karvaiset kätöset.
Busaa 12R:n jälkeen ajaessa tuli olo että on kevarin selässä matkataan (ajoasennon puolesta siis).
Busassa jalkatappi-satula -välimatka on selvästi pienempi kuin 12R:ssä, varmasti myös satula-stonga -väli, siltä ainakin tuntui.
XX:stä en paljoa enää muista, mutta varmasti sekin on tilavampi kuin Busa.
Veikkaisin että parhaan ajoasennon sinäkin saat 12r:ssä tai xx:ssä. Ajoasento + ulkonäkökin hiukan oli syy minkä takia minusta ei kuitenkaan tullut busanistia.
Erinomaisia pyöriä varmasti kaikki. XX tosin eri teholukemilla, paljonkohan tuo sitten käytännössä tuntuu kuitenkaan...?