• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XX, Busa tai 12R - miettii hän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko jollakin ollut etuoikeus kokeilla kaikkia otsikon vehkeitä.
Noista joku on mun seuraava pyörä ja niistä märkiä unia nähdessä voisin kysellä isompien poikien mielipiteitä.
Vissiin kaikki tarkoitettu suunilleen samankaltaiseen sporttiseen matka-ajoon tai vaikkapa bahnalle.
Nykyistä pyörääni ZXR750 ajan tän ja ens.kesän, jonka jälkeen vaihtoon. Vaikka vaihtoon on aikaa mutta on kiva kuulla mitä porukat tuumaa vaihtoehdoistani seuraavaksi pyöräksi, on ne kaikki niin makeitakin
inlove.gif
. Vittu piti lähteä
062802moto_prv.gif
mutta sade pilasi suunitelmat ja nyt meni
033102beer_1_prv.gif
osastolle, joten ajot jää huomiseen
sad_orig.gif

Suzuki talk -osastoa ainakin kannattaa seurata tarkkaan, sinne varmaan kohtapuoleen ilmaantu sitten Lauri kertomaan faktoja turbobusasta
biggrin.gif

Noista xx paras, eikä oo mitään faktaa vaan pelkkää mutua
033102bebe_1_prv.gif

Jos joku erimieltä ni
kaboom.gif

Muutenkin kaikille kenellä on jokin muu mp ku Honda
kaboom.gif

Ja kaikille kenellä ei oo ollenkaan mp:tä = ei ole Honda mp:tä
kaboom.gif

Ota tästä nyt sitten selvää, mä en oo ainakaan
ghostface.gif
033102beer_1_prv.gif

Tuplaäksässä liian pysty ajoasento+mieto moottori
sad_orig.gif

Kawassa hyvin huipputehoo muttei Busamaista alavääntöö ja kankeampi mutkissa.
Kun taas Busassa kaikki nää edelliset kohdat kunnossa
inlove.gif

Ota -05 Suitsa GSX-R 1000 se on 51kg kevyempi kun noi molemmat "ratavessat" ok, mutta hyviä ovat molemmat matkanteossa...
062802moto_prv.gif

Koeajo molemmilla pyörillä on ratkaisu........

Istuuko "käteen"
confused_orig.gif
?
Riippuu kuskin pituudesta painosta ja muista mieltymistä.
Myös emännän mieltymystä/mukaavuutta kannattaa kuunella ?
Olin aistivanani myös tyttöystävän/puolison olemassaolon.???

Olen Netissä nähnyt videon vertailutestistä näiden kahden välillä.  
biggrin.gif

Reiska_SB

Tällä hetkellä löytyy CB 1300 Ja Busa. Aikaisemmin on ollut 2 x tuplaX ja Suzuki 1400 GSX  sekä 1000 CBR.

Suosittelen  lämpimästi Busaa mutta niin kuin moni sanoo kannattaa käydä kokeilemassa koska "mopot" on maku asioita.

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä...  
wink.gif

ja minä kuutioista ( 1300 cc )  
cool.gif

Minusta pääasia on edelleen Yhteinen harrastus "mopoilla"
merkistä riippumatta.

Niin oli se sitten Busa tai kWaakku .
Turvallisia kilometrejä kaikille..........
062802moto_prv.gif

Niin ja eukko löytyy mutta ei pärräharrastukseen. Ei istu kirveelläkään kyytiin, siis pyörän
tounge.gif
Joten yksin oon ongelmani kanssa.
Älä ole niin varma. Meillä oli ihan sama juttu, muija ei tullut 10 metriä lähemmäksi koko vehjettä ja aina meni herne nenään kun yritin vähänkin vihjaista asiasta. Lopulta sain akan suureksi hämmästyksekseni vuokraamaan kamat ja hyppäämään kyytiin. Siitä se sitten lähti. Nykyään en enää tiedä kumpi onkaan se innokkaampi motoristi meidän perheessä.
nixweiss.gif

Hyvä että tuli huomioitua tämä mahdollisuus jo pyörää valitessa niin ei tarvitse heti vaihtaa muijan innostumisen takia.

Mitä noihin pyörävaihtoehtoihin tulee niin oma valinta olisi ehdottamasti tupla-X. Mitään erityisiä syitä tähän ei ole, siinä on vain sitä jotakin.

Busa ja XX on kokeiltu,odotan vaan tilaisuutta koklata tota 12R:ää.
Noista kahdesta kokeilluista Busa on mulle parempi,tykkäsin siitä ajossa enemmän kuin "Bläkkäristä" ja se Busa on paremman näköinen mun silmään..
buttrock.gif

mut 12R-kokemuksia odotellessa
sport05.gif

Moi Ron, kun toi vaihto näyttää olevan vasta vuonna 2007, tulee mieleen, että saattaa olla uudet mallit monella merkillä, kannattaiskohan miettiä sitten kun näkee mitä kivaa on tarjolla. Jos käytettyä haet silloin, niin sekin on visainen "projekti", ohjetta ei varmaan ole kenelläkään antaa, käyt kokeilemassa kaiken mahdollisen ja sitten teet päätöksen.
tounge.gif

joskus kaikkia noita kokeillut. kaikilla pärjää hyvin. onhan ne hieman erilaisia kun hakemalla hakee eroja. paljolti makuasioita. kannattaa kokeilla toki kaikkia, niin tietää oman makunsa mukaan sitten hommata sen sopivimman itselleen. ja tod.näk. kaikkiinkin on tulossa ehkä lähivuosina päiviteltyjä versioita, niitä siis sitten taas päivitellään, voivoivoi, hirveetä, päivinpäivin voivoi, karseeta..

noh, ite tykkään zx12r kwaakusta. siinä on vakiona levein takarengas. hehiö.

mitään muuta en oo kokeillu ku 12r ja se ois kyllä valinta. se on komea! busa ruma ja xx mitäänsanomaton.
Löylyä törkeenä ja muutenkin äijäpyöränolonen. Ei pahaa sanottavaa.

Jos noita matkasportteja katselet parin vuoden päästä, niin silloin varmaan saisi sopivasti Saksasta uitettua nyt ilmestynyttä BMW K1200S:ssää. Busa ja XX alkavat viimeistään silloin jo ehkä olla vanhentuneen oloisia. Varmaan niitäkin kohta päivitetään.

k1200s_hauptst.jpg

Täältä löytyy lisäinfoa.

Back