Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korokepala olis parempi.Varmaan tuttu aihe.
Olen 180cm pitkä,vakio pleksi 41cm tuntuu liian lyhyeltä.
Mikähän olisi sopiva korkeus pleksille ettei tuuli ota kypärään?
Jos jollain ylimääräinen korkeampi pleksi niin laita yv:tä.,kiitos.
Ei muuta kun saha käteen ja kunnon siivu pleksistä pois.Varmaan tuttu aihe.
Meinaakko että lyhentämällä poistuis ongelma?Ei muuta kun saha käteen ja kunnon siivu pleksistä pois.Varmaan tuttu aihe.
On oikeestaan ainut keino saada pyörteet ja huminat pois. Muuten saat laittaa ihan hermeettisen kokosen ikkunan
Tää on ainoa ratkaisu, kokeiltu on jos jonkinmoista viritelmää paitsi MRA:n spoileria.Meinaakko että lyhentämällä poistuis ongelma?Ei muuta kun saha käteen ja kunnon siivu pleksistä pois.Varmaan tuttu aihe.
On oikeestaan ainut keino saada pyörteet ja huminat pois. Muuten saat laittaa ihan hermeettisen kokosen ikkunan
Tää on ainoa ratkaisu, kokeiltu on jos jonkinmoista viritelmää paitsi MRA:n spoileria.Meinaakko että lyhentämällä poistuis ongelma?Ei muuta kun saha käteen ja kunnon siivu pleksistä pois.Varmaan tuttu aihe.
Juu, aikamoinen pala pleksistä lähti ja tollanen tynkä jäi,mutta oli kyllä sitte hyvä ajellakin.Kiitti kuvasta.
aika hurjan näkönen on tuokin.
Pirusti oot lyhentäny.
Paljonko sulla on itsellä pituutta?
Pääsekkö mittaan ton pleksis korkeuden?
Tarttis jostain löytyä ny sitte pleksi jonka lyhentäis,jäis toi toinen sitten täysmittaseks..
Aika lailla muistikuvani mukaan samanmittaiseksi lyhensin yhden plekseistä ja oli todella ainoa toimiva versio.Juu, aikamoinen pala pleksistä lähti ja tollanen tynkä jäi,mutta oli kyllä sitte hyvä ajellakin.Kiitti kuvasta.
aika hurjan näkönen on tuokin.
Pirusti oot lyhentäny.
Paljonko sulla on itsellä pituutta?
Pääsekkö mittaan ton pleksis korkeuden?
Tarttis jostain löytyä ny sitte pleksi jonka lyhentäis,jäis toi toinen sitten täysmittaseks..
Itellä mittaa 185
Valitettavasti en pääse mittaan kun olen myynyt pyörän eteenpäin.
Älä hyvä mies ainakaan kustomiin vaihda.Mulla taas on olkapäissä ja kyynerpäissä kulumat.
Nykyinen pleksi kyllä auttaa niihin,humisee vaan kypärässä aika pirusti.Naku pyörää en voi käsien takia oikein ajatella.
Joku customi suoralla tangolla vois tulla kysymykseen,ei sillain että kädet olis koukussa.
Ikääkin on jo 55v ,joten olis mukava nauttia vielä ajamisesta.
Taidan kyllä mennä tolla pleksillä sen ajan mitä diversion on mulla.
Vaihdan sitten mopoo kun tuntuu siltä.(vaihtelun halunen kun olen aina).
Ok.pitääpä kysellä olisko vielä.Tilasin samasta osoitteesta lipan minkä linkitin. Hyvin pelasi osto ja posti toi paketin viikon päästä kotiin.