G
Guest
Guest
onko kukaan laittanut 600 diversioniin "tehoputkee" minkä merkkisiä mistä ostettu mitä makso oliko hyötyy ite oon aatellu laittaa teharin ku omat huilut umpi mädät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko sulla se ahtoprojekti diversion?mä tilasin louisilta motovelhojen kautta bsm future 4.1 putken hinta 659?![]()
putki ei oo viel saapunut ilmottelen sit miltä näyttää ja kuulostaaOliko sulla se ahtoprojekti diversion?mä tilasin louisilta motovelhojen kautta bsm future 4.1 putken hinta 659?![]()
putki tuli tänään hieno on verratuna ruosteisiin orkkis putkiin on tyypiä 4,2,1 alkukäyrien sisähalkaisia 5mm isompi ku orggis käyrissä pistän kuvan tänne jos saan aikaseks.huomasitko mitään eroa vakioputkeen verrattuna? ja mites äänipuoli?
kn filsun meinasin laittaa ja käyttää penkissä säädettävänä pitäs vaan saada mopo eka nippuun ku on ihan muttereina.onko sulla jotain muuta modifiointia pyöräs? esim suutinsarjaa? vai onko pelkkä putkenvaihto mielessä?
Just kun sain selkä kyyryssä työnantajalta salaa kopioitua niin sinä...Hieman asian viereen, mutta jos joku tarvitsee Haynesin manuaalia Diversioniin, niin saapi edulliseen 15 euron hintaan priimakuntoisen opuksen. Jos tarvetta, niin laita vaikka yksityisviestiä.
reilu pariviikkoo män.kuinkas pitkään sai odottaa ennenkä tuli se putki sieltä saksasta?![]()