• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XII / PK-torstai, 15.7.10 vaaralan ABC 17:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hmm.. vodaa illaks. Skidisti skeptinen mut oon mä messis, näköjään pkoilla bruukaa vetistyä ennemmin tai myöhemmin.
Ensin lämpöö kuin pätsissä ja sit freesaava suihku niskaan.. mitähän järkeviä kledjuja sitä hiffais?
Mitä sill on välii, jos snadisti srtittaa vodaa, paa päälles kunnon saderotsi ja byysät, niin pärjaää hyvin, tai jemmaa ne vaikka fillaris johokin boksiin jemmaan venttaan jos jotain strittaa. Mä paan ainakin nahkakledjut päälle.
033102beer_1_prv.gif
ei oo lodjuja (eikä tuu) ja nahkoihin paistuu

saisinko vedenpitävän kokojumpperin jonka sisäpuoli pysyy 23 asteisena, täysillä suojilla varusteltuna, mut ei yli 1,5mm paksu mistään kohdin?
Tai voisinko olla ihmenelosten se mimmi joka duunaa sen suojakentän reaktionopeudella. Sit vois kruisailla vaikka bikineissä, ei haittais jos strittaiskin.

Ainiinjuu. Kuis paljon pitää tällä kertaa ottaa ensiapu ym. tarvikkeita mukaan? Jos nyt ottais jotain, niin sehän meinaa sit sitä, et niitä ei tarvita? Eli tää peräpukama vaan koitta painottaa sitä, että kaikki ajavatten sitten omien taitojensa mukaisesti, eivättekän lippaa, ainakaan menomatkalla. Mäkin haluun tonne sotkuun kaffelle. Takas tullessa ei sit oo niin kiirettä.
nixweiss.gif
033102beer_1_prv.gif
Mulla on pikkunen EA-laukku takakontissa, täytyy lisätä sinne vielä Laxoberonia tms ihan siltä varalta että joku hädissään nielee tumppinsa jos nopea lähtö pääsee yllättämään  
tounge.gif

Mielellään toivoisin että kaikki muu laukussa oleva pysyisi käyttämättä

Ei pääse
bawling.gif

Mopottimen vilkut ei pelaa. Oikea syy tämän viikon lapsellisuus. Ehkä ens kerralla? See U

Varuskunta-alueen portilla pitää sitten varautua todistamaan henkilöllisyys, joten varaathan ajokorttisi helposti saataville, jotta pääsemme siirtymään jouhevasti kaffille ilman turhia viivytyksiä.

Itsekin kesälaitumille menossa samaan suuntaan, mutta jo alustavan suunnitelman mukaan jo aiemmin päivällä  
crazy.gif
Alustavat suunnitelmat on siitä hyviä että ne on alustavia. Pistät siis suunnitelmat uusiks
thumbs-up.gif
Me jatketaan Vekarajärveltä Juvan suuntaan
smile_org.gif
Saimaan rannalle itsekin oon menossa, mutta etelämmäs. Jätetään tällä kertaa pk:t väliin, pitäis klo 17 aikaan olla jo perillä varpaita uittamassa.

saisinko vedenpitävän kokojumpperin jonka sisäpuoli pysyy 23 asteisena, täysillä suojilla varusteltuna, mut ei yli 1,5mm paksu mistään kohdin?
Käviskö tämmöne
idea3.gif

näyttää snadisti landen vanhalta omegalta! Imuria mullei ookkaan ollu viel kyysättävänä. Vois jengi fundeeraa miks tolla böönalla on huuverin letku takapuoles..
Kiitti idiksest, mut ei kliffa.
lookaround_orig.gif

Venttaan ennemmin supersankarin suojakenttää markkinoille
062802jumpie_prv.gif

Varustepuolelta ajattelin kyllä Ajotakki+hanskat ja sit jotain kevyempää vyötäröstä alaspäin kuten farkut esim........ ideoita?

Back