• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XI / PK-torstaiajot 8.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyvät ajot vaikka poistuinkin shellillä reilun puolimatkan jälkeen. Vauhtikin oli sopiva paikka paikoin
biggrin.gif
ja ei, vesi sade ei haitannut yhtään, koska eihän sitä juuri tullutkaan kun päästiin liikkeelle ja loppu olikin aurinkoista.

Kiitos veturille, peräpukamille ja muille asianomaisille.
Lämmintä ja kuivaa riitti vaikkakin ensimmäiset kilometrit olikin märkää ja ikävää.

Palataan asiaan elokuussa.

"Arvuuttajan" mutkat, about 320km:

0a71c01888764ea2bc94852308d4132d.jpg

Suuri kiitos veturille.
bowdown.gif
Kaikille henkisistä ja materiaalisista vammoista kärsiville tsemppiä.
smile_org.gif

Sanoisin rumasti jos osaisin, mutta kuka taas mokas? Siksi kiitos loppumatkasta riittaliisalle ja sille toiselle hemmolle, joiden kanssa saatiin n. 20 min merkkauksen jälkeen loikotella kaikessa rauhassa kohti kotoa.
Näkyillään ?
smile_org.gif

Taisi PK-letkan rippeet olla menossa vielä Mutterille iltkahville,
kymmenkunta mopoa tuli vastaan Pohjoisrannassa.
Itse olin jo kotimatkalla sieltä
biggrin.gif

Eikä matkalla sattunut ensimmäistäkään märkää mirriä, tai sitten en vaan huomannut...

- Kari

Peräpuikko kiittää, *..ttumikäsenniminyttaasolikaan*  
biggrin.gif

Kyllä Arvuuttaja osaa reitit valita.
Oivasti oli valittu upeat mutkat mutkat . mutkat .. mutkat ... mutkat.....
sateetkin tuli suurimmaksi osaksi mutkitellen kierrettyä,
muutama kuuronpoikanen tuli alkumatkasta, loppumatka oli lämmintä ja sitäkin mukavampaa.

Kiitos ja kumarrus kaikille kanssakurvailijoille
bowdown.gif

Joo. Veturille kiitos, uusia mutkia pirusti!
Illan päätteeks mä kans merkkasin sundsbyntien (vai mikä se nyt oli, joku pizzeria siin kuiteski on) risteystä about 20 minuuttia. Kattelin edellisessä risteyksessä, että joku keltanen pyörä jäi sinne merkkaamaan.. Lähin sit meneen siitä, ku ei ketään kuulunu. Sori. Ois ehkä pitäny ajella takasinpäin?
Mua odotteli seuraavas risteykses toinen Bandiitti ja sit viel kehä kolmosen liittymässä odotteli Wingi. Muita merkkaajia ei sit enää näkyny, joten ajeltiin himaanpäin.

Jeijjjj, löysin letkan myrskylän jälkeen, kun olin noin 500 kilsaa ettiny
tounge.gif
kunnes taas kadotin sen....mut sit taas löysin
smile_org.gif
hyvin mie suunnistan
tounge.gif

Jossain välissä paluumatkalla letka katkesi ja meitä oli 3, jotka ajelimme takaisin Vaaralan ABC:lle, missä ei ollut ketään. Hyvät ja jännät mutkat
wink.gif
, kiitokset järkkäreille ja koko porukalle.

kiitoksia seurasta, hyvät ajot oli näin peräpäästä katsoen. Poistuin porvoontien ja kehän liittymästä kotia kohti muitten mennessä kehälle

Olipa taas upeet mutkat, kiitos Ouza
062802jumpie_prv.gif
Ja Suopo oli loistava hanuristi
inlove.gif

Mikä ihme siinä on kun noi risteykset aiheuttaa niin mahottomasti päänvaivaa
tounge.gif
Noh, samapa tuo, pääsääntösesti homma toimi tänään niinko sanoinkin siellä ööö oliko se Epoota vai mitä.

Enivei, kattisen löysin Porvoon keskustasta että se homma meni niinko aika jees
buttrock.gif

Kuveja tulee huomenna aamusella kun jaksan latailla....

ps. hattara & co, tää oo mikään seksipalsta
tounge.gif
tounge.gif

Moikka! ajoitteko kuulloossa päin siinä puol 7 aikoihin? olin sinisella s40 liikenteessä

Jååååååå, se oltiin me
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Taas jälleen kerran oli mukavat mutkat, kiitos siitä Ouzalle tai kuka se nyt onkaan. Vettäkään ei ollut kuin nimeksi alussa. Loisto reissu jällen kerran.
bowdown.gif

Tack o pock.

Komppaan SAM66:sta & Kivirekeä (viininpunainen R1?) -> ne risteysten merkkaukset, please  
mad.gif

PS. Poissaolleet ovat näköjään saaneet aikansa kulumaan täällä keskustelemalla pillusta  
omg.gif
Ihan ihme porukkaa!

Iso kiitos keltaisen kiksauttimenkin suunnasta veturille!
Loistavia mutkapätkiä, ja vauhti passas omaan makuun paremmin kuin hyvin...

Ja Mutteri (tai matka sinne
biggrin.gif
) kruunas koko illan
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Huh huh, pääsinpä minäkin vihdoinkin kotiin. Poistuin letkasta juuri ennen Vanhaa Porvoontietä ja jatkoin Hanko-Hyvinkää-tietä kotia kohti.

Bensa sitten loppui aika tasan tarkkaan Mäntsälän ja Hyvinkään puolessavälissä, joten bensa-asemalle oli suurinpiirtein 15 kilometriä matkaa.

Tulee muuten lämmin kun työntää mopoa täydessä ajovarustuksessa loivaan ylämäkeen. Onneksi alle kilsan jälkeen laupias samarialainen ajoi ohi auton ja peräkärryn kanssa...

Mutta joopati joo, oli taas kivaa ja mutkia oli saatu tiehen ihan riittoisasti, joten kiitos veturille ja muille asianomaisille. Alkupäässä letkaa risteyksien merkkauskin toimi.

Kiitoksia mainiosta reitistä. Sadettakaan ei onneksi tullut niskaan juuri ollenkaan, lähtöhetken synkästä taivaasta huolimatta.

Eikä matkalla sattunut ensimmäistäkään märkää mirriä, tai sitten en vaan huomannut...
*Kävin kompassilla noin kymppi minsaa juoruumassa viisasten kanssa ja sit hitoille kun tie kutsu..

*Ja Anu mä oon täysin syytön. Ja kaino. Ja lady. Kysy vaikka keltä.

*Skege on pop, jopa japanilainen kung fu mestarin versio, mut leuassa roikkuva vesirotan ***** ei..

*kakkonen on ykkönen vain silloin jos on huono häviäjä

harmittaa kun mun osallistuminen vesitty, oliks monta pärrää mestoilla?
sad_orig.gif

ehkä ens torstaina pääsen sit mukaan kuivin.. pläägin
lookaround_orig.gif

Onneks lohduttauduin tehokkaasti Martin
inlove.gif
kanssa romanttisella iltalenkillä.. Tietääks kukaan ottiks se biitsikeikka blosaa alleen? Ens viikolla ois taas aikaa..

Tack o pock.

Komppaan SAM66:sta & Kivirekeä (viininpunainen R1?) -> ne risteysten merkkaukset, please  
mad.gif

PS. Poissaolleet ovat näköjään saaneet aikansa kulumaan täällä keskustelemalla pillusta  
omg.gif
Ihan ihme porukkaa!
okei, no nyt mäkin tierän ketkä on sam ja riittaliisa, molemmilla näytti olevan samanlaiset eriväriset pyörät, eiksvaan?

Back