• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XI / PK-torstaiajot 8.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Anteeksi, en tajunnu että pojat on noin herkkiä..
otetaas uudestaan..

Voi harmi kun satoi niin paljon! Juuri kun lähdin kotoa niin vesisade kasteli kurjasti mun ajovaatteet ja saappaisiinkin meni vettä. Tukkakin kastui kun ei ollut kypärän sisällä.
Hitsin pimpula, nyt on kyllä hyvin huuhdeltu ajoasu!

Mitähän tekisi nyt illalla kun ajamaankaan ei pääse..?
Taitaa aika moni uros "herkistyä" noista sun jutuista...  
wink.gif

Mut toi eka versio oli paljon parempi, pidä se! Tää tykkää  
buttrock.gif

Mut maistuisko kulhollinen velliä?  
tounge.gif

Itse olin myös tulossa ajelemaan mutta matkalla tuli jo muutama pisara visiiriin ja pilvet vain tummenivat niin katsoin parhaaksi kääntyä takaisin
shaun.gif
 Kävin kyllä yksin pyörimässä Vihdissä päin ja sielä ei satanut  
wink.gif

mä olin hengessä mukana ja seisoin läpsyttimien kanssa nilkkoihin asti olevassa lätäkössä ja hauskaa oli
biggrin.gif
lapsetti niin saatoin pommpia siinä
smile_org.gif

Mut maistuisko kulhollinen velliä?  
tounge.gif
Kuinka paljon on velhollinen?
Nyt saat käyttää omaa mielikuvitusta ja eikös velho saa taiottua mitä vaan riittäväksi.  
biggrin.gif

Täällä on tosi kuumat tunnelmat, kuumeessa näillä helteillä on sitä kuuminta hottia
mad.gif
Velhot on usein aika vanhoja guppeja..
Vois taikoo vaikka jason stathamin mulle tänne.. sit ei olis tylsää
wink.gif

Mistä sä kuumeen oot näillä helteillä kehittäny?
omg.gif

Naiset !  
biggrin.gif
.
Ei niille mikään riitä.

Mirri läpimärkä ja Martti jalkojen välissä......

Mutta ei.... Himaan mököttämään  
tounge.gif
.

Elämä on muuten suht mallillaan, mut toi et duunit edelleen joskus haittaa harrastuksia.....
buttrock.gif
.

Onneks ei kovin usein, muuten saattais olla hypyn paikka
biggrin.gif
.

Istuin muuten Valkassa jus silloin puurtamassa kun Esterin paksumpi pää hajos. Vettä virtas pitkin enemmän ku Ruunaan koskissa
biggrin.gif
.

wink.gif

omg.gif
Mistä vitustä mää tiiän, toissa aamuna heräsin kurkku kipeenä ja siitä se sitten lähti, illalla oli jo kuumetta. Kävin viikonloppuna Jykylässä, että kai se sieltä maaseudulta tarttu. Nyt onneks jo paranemaan päin.

Jasonin taikominen ei nyt valitettavasti onnistu, mut mites stone cold steve austin. Kuulemma niiiin sen lookalike kun partakin on taas ajettu.  
tounge.gif

Elämä on muuten suht mallillaan, mut toi et duunit edelleen joskus haittaa harrastuksia.....
buttrock.gif
.

Onneks ei kovin usein, muuten saattais olla hypyn paikka  
biggrin.gif
.

Istuin muuten Valkassa jus silloin puurtamassa kun Esterin paksumpi pää hajos. Vettä virtas pitkin enemmän ku Ruunaan koskissa  
biggrin.gif
.
Ai älä? Mä kahlasin Martin kanssa pitkällä sillalla.. Joku uuvatti lähti edellä liirtoon ja kattelin siinä hetken sitten kotelokuskin ohimoo sivuikkunasta.
thumbs-up.gif

wink.gif

omg.gif
Mistä vitustä mää tiiän, toissa aamuna heräsin kurkku kipeenä ja siitä se sitten lähti, illalla oli jo kuumetta. Kävin viikonloppuna Jykylässä, että kai se sieltä maaseudulta tarttu. Nyt onneks jo paranemaan päin.

Jasonin taikominen ei nyt valitettavasti onnistu, mut mites stone cold steve austin. Kuulemma niiiin sen lookalike kun partakin on taas ajettu.  
tounge.gif
possunuha selkeesti, käyttäydyt siivosti niin se menee ohi ;)

jouduin kvg steven
lookaround_orig.gif

ihan hyvä kakkonen jasonille, joudun kai tyytyy jos steve kerta onnistuu
tounge.gif

parran vois kyllä kasvattaa takasinkin..

Tervehdys. Myrskylä mutkan routavaurio päättä meikäläisen retken, kuperkeikka ja ojaan. Ukko kunnossa, alaselkä jumissa,aamulla varmasti kunnon mustelmat. Pyörästä katteet palasina, mutta toivotaan ettei muuta, kotia kuitenkin päästiin. Kiitokset kaikille austajille ja auttajille. Poistun terassille poistamaan suuren harmituksen
033102beer_1_prv.gif

possunuha selkeesti, käyttäydyt siivosti niin se menee ohi ;)
Juuh, ainahan minä
lookaround_orig.gif

sanoi:
jouduin kvg steven  
lookaround_orig.gif
Niin minäkin sen jälkeen kun salilla yks hemmo oli tullut vaahtoomaan yhdennäköisyydestä. Yritti varmaan iskeä.
kaboom.gif

sanoi:
ihan hyvä kakkonen jasonille, joudun kai tyytyy jos steve kerta onnistuu  
tounge.gif
Mites se menikään, kakkonen on ykkönen
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
parran vois kyllä kasvattaa takasinkin..
Piti olla, että parta on taas siistitty. Oli se jo melkonen reuhka kun ei syöminenkään meinannut onnistua.
biggrin.gif

Back