• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

XI / PK-torstaiajot 8.7.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko Espoosta lähdössä muita tonne Vantaalle päin? Vois mennä kimpassa tollaselle extreme matkalle.
Joskaan ei nyt ihan Esposta, mutta jos tuohon Kehä I varrelle akselilla Otaniemi-Leppävaara keksit jonkun kokoontumismispaikan ja -ajan tälle kaukoidän retkikunnalle, niin voisin olla mukana.
Monelta oot menossa? Riittääkö 16.30 Leppävaara Kehä 1 Turuntien sillalla bussi pysäkillä.
Mäkin voisin lyöttäytyä kaukoidänkaravaaniin tästä Pakila akselilta... Missä ja mihin aikaan?

^ Reitti sama mutta tohon aikaan vielä autolla. Saas nähdä kerkiikö lähtöruutuun ennen sadetta?
smile_org.gif

Monelta oot menossa? Riittääkö 16.30 Leppävaara Kehä 1 Turuntien sillalla bussi pysäkillä.
Mäkin voisin lyöttäytyä kaukoidänkaravaaniin tästä Pakila akselilta... Missä ja mihin aikaan?
Okei miten ois, 16:20 Lepuski bussipysäkillä ja...n. 16:30 Pakilan Teboil. Samalla vois tankata siinä, niin ois sekin sitten hoidettu.
Palikassa siis tod.näk.

Okei miten ois, 16:20 Lepuski bussipysäkillä ja...n. 16:30 Pakilan Teboil. Samalla vois tankata siinä, niin ois sekin sitten hoidettu.
Tämähän toimii...
16:30 Pakilan TB, tankit täyteen!

Minä vahasin, kahteen kertaan, enstee Autoglumin punasella ja sitte vielä kultasella päälle
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ei oo noi sateet reitin päällä. Ne tulee ko uskaltaa ja ne jotka ei uskalla ei tuu
tounge.gif

Pyörä likainen ja vahaamatta, kuskillakin parin päivän sänki. Saako silti tulla mukaan? Kun juuri tuolta veneen alta sopivasti heräsin.

No just. Sataa niimmaan keleesti !

Omituista. Ei vahingoniloa.... ja vituttaa istua töissä kun muut jyystää meneen.... sateessakin.
....Todella omituista
tounge.gif
.

Lähin ennen lähtöö kotiinpäin, kastuin ihan tosissaan, kaikki releet suoraan narulle
biggrin.gif

Mullakin olisi sänki, haisen pahalle ja pyörä on paskainen, joten habitus olisi ok. mutta kunto ei anna periksi.

Viiden päivän ryyppyputki maakunnissa ja 320km tylsähköä matka-ajoa kyykytti
033102ass_1_prv.gif

Tuli käytyä pillimehulla Vaaralan ABC:llä ja sen jälkeen Jumbossa jäätelöllä
062802jumpie_prv.gif

Eikä sada vielä, ainakaan täällä lentokentän kupeessa...

Kari & Tiina

VOI PILLU MÄ KASTUIN LIKOMÄRÄKS!!!
Lähdin himasta ja pääsin rantatien abceelle kaatamaan puol litraa vettä per saapas siihen pyörän viereen. Hihoista valu vettä kun avasin hanskat. Nyt on märin mirri ikinä.
Takas kotona... pitää vissiin keksii muuta tekemistä illaks
sad_orig.gif

Ainakaan mun nahkoissa ei oo vittu hyttysen hyttystä, on ne niin hyvin huuhdeltu
buttrock.gif

VOI PILLU MÄ KASTUIN LIKOMÄRÄKS!!!
Lähdin himasta ja pääsin rantatien abceelle kaatamaan puol litraa vettä per saapas siihen pyörän viereen. Hihoista valu vettä kun avasin hanskat. Nyt on märin mirri ikinä.
Takas kotona... pitää vissiin keksii muuta tekemistä illaks  
sad_orig.gif

Ainakaan mun nahkoissa ei oo vittu hyttysen hyttystä, on ne niin hyvin huuhdeltu  
buttrock.gif
eek.gif
Et saa laittaa tommosia viestejä missä kawa repee kun tässä menee ajatukset ihan hullun piisin tavalla sekasin, joutuu kohta lähtee rusaselle tankkaamaan.
wink.gif

Anteeksi, en tajunnu että pojat on noin herkkiä..
otetaas uudestaan..

Voi harmi kun satoi niin paljon! Juuri kun lähdin kotoa niin vesisade kasteli kurjasti mun ajovaatteet ja saappaisiinkin meni vettä. Tukkakin kastui kun ei ollut kypärän sisällä.
Hitsin pimpula, nyt on kyllä hyvin huuhdeltu ajoasu!

Mitähän tekisi nyt illalla kun ajamaankaan ei pääse..?

Mulle riitti ensimmäiset 4 kilometriä. Perse kastu ja nahkapuku oli kainaloon asti kuranen  
mad.gif

Kurvasin himaan, alkoi toi terassi ja huurteinen vetää puoleensa  
wink.gif

Mutkatie märällä asfaltilla on kuin seksi hiihtohaalarissa  
tounge.gif

Boxin tie on makoisa, asfaltti vaan alkaa olla huonossa kunnossa. Satella on ihan turha mennä sinne.
Nimimerkillä kerran kuivaillakin ulos ajanut  
biggrin.gif

Back