• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

X-Lite X-801 champion kokemuksia??????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tape80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minkälaisia kokemuksia on kyseisestä kypärästä?
Näkyy olevan bike-lehden testivoittaja, eli ei varmaan kovin huono valinta vai???

Tuntuu olevan melko hiljainen ja muutenkin mukava.Muutaman kerran radalla kokeiltuani täytyy sanoa että hintansa veroinen.Ei tietysti sovi jokaiseen päähän.
062802moto_prv.gif

Itselläni on X-Lite X-801R, enkä voi kun suositella. Istuu hyvin, suht hiljainen, eikä painava. Ei vispaa, pestävä ja irroitettava "vuori". Ainakin omassani alkuperäinen visiiri on suht onneton, ei huurtumaton. Tuuletus toimii, leuan kohdalla hyvä tuulisuoja, ja nenä/kasvosuoja.

Mulle se muuten tuntui tosi hyvältä, mutta...

tuntuuko teillä että tuonne takaraivoon vähän painaa tuo kypärä, vai tuntuuko se vain minusta...
ku itelläni bayardin kypärä ja siinä ei tunnu tuommosta, vai onko se vain että se tukee sieltä niin hyvin, väljystyykö se vähäsen sieltä takaraivon kohdalta sitten

---olihan tyhmiä kysymyksiä, tiedän että jokaisella ei passaa kaikki kypärät mutta kuiteshi....

p.s sanoit että sulla visiiri huurustuu, mut siinähän on pinlock??

Joo - sama homma oli, mulla. Aluksi painoi takaraivosta pidempään ajettaessa. Kun pää tai kypärän sisusta muotoutuu niin käytössä jonkin ajan jälkeen niin ei tuommoista onkelmaa enää.

Hyvä on ollut, riittävän kevyt & suht hiljainen.

Omalla kohdallani olen huomannut, että ko. kypärän 'hiljaisuus' vaihtelee aikalailla päätä käännellessä, kun vauhti >100kmh (voi varmasti liittyä myös oman palloni muotoon).

Onko muilla ollu samanlaista "vikaa" ko. kypärän kanssa että viisiiriä sulettaessa yläreunan tiiviste menee rullalle eikä visiiri sulkeudu kunnolla??

Itellä 902:n ja kaikin puolin ollu tyytyväinen. Pinlock toimii mutta ilman sitä huurtuu armotta.

Back