• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

www.louis.de

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Perjantaina lähti paketti Saksasta "ulkomaille" ja tänä aamuna tuotiin ovelle.
Paketin matkaan saattaminen kesti pari päivää totuttua enemmän mutta silti kaikkiaan toimitus vei vain yhdeksän päivää, mukaan lukien tilauspäivä joka oli sunnuntai. En jaksa kauheasti valittaa.

Muistin panna rastin ruutuun, joten mukana oli uusi, yli tuhatsivuinen katalogi. Ja bonuksena melkein 500-sivuinen "Motorrad Tourenplaner" jossa on reittiehdotuksia joka puolelle Saksaa sekä tarkat tiedot lukemattomista majoituspaikoista. Ties vaikka sille olisi vielä käyttöä...
thumbs-up.gif

Tilasin lauantaina läjän romua 1.3. ja maksoin Masterilla. Tiistaina 4.3 tuli vahvistus siitä mitä pakettiin on kerätty ja että paketti on luovutettu DHL:n hellään huomaan. Postikulut 14.95€ ja sillä tulee kaikki 50 kg asti. Ei paha...

Nyt on kypärä onnellisesti kotona
062802jumpie_prv.gif

Oli suomen posti käynyt oven takana 3.3 mutta en ollut kotona niin oli laittanut lapun postilaatikkoon mutta se oli niin tiiviisti etuseinää vasten että ei sitä oltu huomattu vasta ko nyt.
Ainut hienous oli että tilasin miniledivilkut niin en tajunnut että ne toimitetaan yksittäis pakattuina joten mulla on nyt yksi hieno vilkku .......
cool.gif

Ainut hienous oli että tilasin miniledivilkut niin en tajunnut että ne toimitetaan yksittäis pakattuina joten mulla on nyt yksi hieno vilkku .......
cool.gif
Haha, hyvä että muillekin kävi näin.
biggrin.gif

Itsekin tilasin uudet vilkut, nyt on sitten yks pitkävartinen ledivilkku ja yks lyhytvartinen..
withstupid.gif

Nooh, nyt pistin sitten sieltä momenttiavaimen tulemaan, niin samaan syssyyn tilasin ne loputkin vilkut.
idea3.gif

ja nyt vasta sanotte ton vilkkujutun
sad_orig.gif
. Sunnuntaina pistin tilauksen vetämään ja tänään aamulla tuli vahvistus että paketti on lähtenyt, tilauksessa tulee 2xvilkkua kaverille, piti tulla 2-paria mutta tulee sitten vissiin vaan 2 vilkkua
nixweiss.gif

Jep, se "Preis pro Stück" tahtoo suomeksi sanoa että hinta per kipale.
Aika monelta tuo on tainnut jäädä ymmärtämättä, tai huomaamatta vaikka olisi ymmärtänytkin...
lookaround_orig.gif

Niinno noissa minun tilaamissa vilkuissa ei kyllä lukenut tuota preis per stuckkia, noh odotellaan mitä sieltä tulee:)

Jos joku on lähiaikoina laittamassa tilausta tuonne niin voisin ottaa mielellään kuormaan yhden vilkun lisää jos tämmöinen avulias motoristi löytyy niin laita privaa.
Suomessahan tuo vilkku tulis kirjeessä suht edullisesti sitten loppumatkan.
Vähän vaikea keksiä käyttötarkoitusta yhdelle vilkulle  
tounge.gif

Tulipa tänään käytyä mopolla Raisiossa Biker Point´ssa. Tilasin Lousin pikkutavaraa.

Louisin tavaraa luettelon hinnoilla, ilman lapinlisiä.

Hyvä palvelu!!!

Ei taida kannattaa enää tilata itse Saksasta, kun tuossa säästää postikulujen hinnan.
062802jumpie_prv.gif

ja nyt vasta sanotte ton vilkkujutun
sad_orig.gif
. Sunnuntaina pistin tilauksen vetämään ja tänään aamulla tuli vahvistus että paketti on lähtenyt, tilauksessa tulee 2xvilkkua kaverille, piti tulla 2-paria mutta tulee sitten vissiin vaan 2 vilkkua
nixweiss.gif
Niinhän siinä sitte kävi että 2kpl vilkkuja sieltä tuli vaikka tuotteen tiedoissa ei ollut tuota preis per stuck mainintaa..

Jos kawa saat johonki tilaukseen oman vilkkusi ujutettua niin huuteleppa, saattas tuo kaveri olla kiinnostunut saamaan omaansakki puuttuvat vilkut
smile_org.gif
ja kun vielä samalta kylältä ollaan.

Minun tilaukseni

Tilasin tytsille kypärän viime sunnuntaina. Tuli tilausvahvistus. Tuli ilmitus, että tavara on viety paikalliselle Posti Patelle. Ja katuosoitteen jälkeen kaikki meni pieleen;

Postinumero ja kaupunki vaihtunut vääräksi - ilmeisesti vanhan tilauksen johdosta. Mitähän "£@¤%&&!!!?

Ei muuta kuin mailia, jotta oikea postinumero ja kaupunki on tämä + Louisin omilta sivuilta reklamaatiota menemään (joku palaute-osio sieltä löytyy..)

Laittoivat sitten tämän valituksen jälkeen heti mailia, jotta jo ensimmäisen mailin perusteella oli osoite muutettu (unohtivat vain mulle siitä kertoa) ja olivat näemmä soittaneetkin  
thumbs-up.gif

Odotellaan.. eiköhän se sieltä kohtipuoliin tule  
062802moto_prv.gif
*kopkop*
wink.gif

062802moto_prv.gif

tilaus tiistaina, maksu visalla
tilausvahvistus e-mailiin välittömästi
ilmoitus tuotteiden lähetyksestä e-mailiin seuraavana perjantaina
paketti perillä keskiviikkona

Hyvin toimii, mitä nyt:
-tuskastuttavaa kääntää kaikki saksasta englanniksi
-ruksin tiedot mikä pyörä mulla on, jotta voivat lähettää listan pyörään sopivista osista, lähettivät H-D DuoGliden 1200:n varaosalistan. Kaippa totesivat että sellaisella haluaisin mieluummin ajella.
-Luojan kiitos, että tuli oikeat tavarat ja oikeaa ettei olisi tarvinnut alkaa palautuksia suorittamaan... olisi babel-fish ollut taas kovilla.

Mun Visa ei heille kelvannut kun siinä on vaan viimeinen voimassaolo päivä. Olisi muka pitänyt olla myös kortin alkupäivämäärä, omituista.
Noh, ihan positiivinen kuva kyllä jäi asiallisen ja nopean tiedotuksen johdosta. Pitänee yrittää joskus uudelleen.

nixweiss.gif
perttu

Mun Visa ei heille kelvannut kun siinä on vaan viimeinen voimassaolo päivä. Olisi muka pitänyt olla myös kortin alkupäivämäärä, omituista.
Tuo on nyt joku uusi kotkotus, minäkin olen parissa eri paikassa törmännyt siihen. Juttelin puhelimitse nti/rva Louisin kanssa ja sanoin, että ei meidän korteissamme ole mitään aloituspäivää. Täti neuvoi, että kortti on yleensä voimassa kaksi vuotta, joten laita siihen (päättymis)kuukausi ja (päättymis)vuotta kaksi vuotta aiempi vuosi.

Hyvin meni läpi Louisilla ja yhdessä englantilaisessa putiikissa.

Maksakaa suoraan firman pankkitilille, niin ei tarvitse pelleillä
korttien kanssa. Menee koneelta kotimaan maksuna ja näillä
isommilla on se IBAN-pankki.

Maksakaa suoraan firman pankkitilille, niin ei tarvitse pelleillä
korttien kanssa. Menee koneelta kotimaan maksuna ja näillä
isommilla on se IBAN-pankki.
Ei se ole kovin järkevää: jos tavaran toimituksessa tai laadussa on ongelmia, voi asiasta reklamoida Luottokunnalle ja sitä kautta saa jopa rahansa takaisin, jos maksaa kortilla. Jos maksat suoraan firmalle, on rahojen pois saaminen riidan sattuessa paljon vaikeampaa.

Olipas kypärän osto harvinaisen kivuton operaatio..
Visalla maksoin ja tasan viikko meni kun ostokset oli kotona.
Tilausvahvistus tuli välittömästi ja seuraavana päivänä ilmoitus tuotteiden lähetyksestä.

Back