• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

www.gearchangeonline.com/

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilasitko lopulta itse kyseisestä osoitteesta kypäräsi?
Katsoin myös tuolta arain kypärää ja hyvään hintaan näyttäis saavan.
Kokemuksia tosiaan kehiin jos sellasia on, kiitos!

Noh, tilasiko kumpikaan mitään? Itsellä kans tuo RX-7 mielessä...
tounge.gif

Vastataan tähän itse. Maksoin kypärän 2.12. illalla Paypalilla ja äsken DHL toi sen mulle töihin. Siis alle 6 päivää maksusta eli todella nopsaan tuli ja juuri sellainen kuin tilattu, RX-7 Majestic koko M.

Uskaltaa suositella tällaista narikkaa!
thumbs-up.gif

Vastataan tähän itse. Maksoin kypärän 2.12. illalla Paypalilla ja äsken DHL toi sen mulle töihin. Siis alle 6 päivää maksusta eli todella nopsaan tuli ja juuri sellainen kuin tilattu, RX-7 Majestic koko M.

Uskaltaa suositella tällaista narikkaa!  
thumbs-up.gif
mites tuolla onnistuu tuo paypal:a maksaminen? ei ainakaan omaan silmään sattunut..
Laita viestiä firmaan, laittavat sulle sieltä sähköpostiosoitteen Paypalin käyttöä varten. Suoraa linkkiä sivuilta ei sitä kautta maksamiseen ollut.

Tänään aamulla toi kuski kypärän kotiovelle..

Tilasin pari viikkoa sitten tuolta Arain viperin ja lupasivat laittaa saman päivän aikana tulemaan ja samalla seurantakoodin sähköpostilla. Ei kuulunut mitään muutamaan päivään niin tiedustelin asiaa sähköpostilla, oli kuulemma niin kiire ulkomaisten tilausten kanssa että oli siinä hötäkässä jäänyt tilaus "syrjään".
Viime maanantaina illalla oli sit lähteny vihdoin paketti tulemaan ja tänä aamuna kuljetusliike toi kypärän kotiin  
062802jumpie_prv.gif

Eli periaatteessa vajaata neljä päivää meni kypärällä matkaan.  On se nopeeta.

Tämä päivä onkin mennyt sitten uutta pottaa ihaillessa ja kylmätyyppejä ottaessa  
cool.gif

Onko kukaan viime aikoina tilaillut tästä puljusta kypäriä? Tarjoukset houkuttelee £449 rx-7. Mitähän ne postikulut nyt sitten on? Kyselin jo s-postilla, mutta vastausta odotellessa..

Maksoitteko paypalin tililtä vai paypalin kautta visalla tms? Ei oikein uskalla maksaa suoraan paypal tililtä, mutta visalla uskaltaisi vinguttaa
biggrin.gif

Back